اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار دماوند:

درآمدهای ساخت‏وساز منابع اعتباری پایداری نیست

خبرگزاری فارس: شهردار دماوند گفت: درآمدهای قائم بر عوارض ساخت و ساز، منابع اعتباری قابل اتکا و پایداری محسوب نمی‏شود.

درآمدهای ساخت‏وساز منابع اعتباری پایداری نیست
به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، مرتضی همتی عصر امروز در گفت‏وگو با خبرنگاران در این زمینه اظهار داشت: این مهم با بروز رخوت در درآمدهای حاصل از عوارض ساخت و ساز شهری در سال‏های اخیر بیش از پیش عیان شد.
وی ادامه داد: شهرداری دماوند نیز بر اساس رکود چهار ساله درآمدهای قائم بر ساخت و ساز با عدم تحقق بودجه‏های جاری و عمرانی مواجه بود.
همتی از تحقق این بودجه در سال جاری خبر داد و افزود: خوشبختانه با لطف باری تعالی و زحمات شبانه‏روزی مجموعه خدوم و خانواده بزرگ شهرداری دماوند، بودجه پیش‏بینی شده سال 90 این نهاد در فرصت کم باقیمانده تا انتهای سال جاری محقق می‏شود.
شهردار دماوند تصریح کرد: امید است این بودجه بی‏سابقه در تاریخ شهر دماوند که میزان آن، 9 میلیارد و 400 میلیون تومان است، امسال شرایط بهتری را برای ارائه خدمات شایسته به مردم این دیار فراهم کند.
وی منابع درآمدی دماوند را نیازمند بازتعریفی صحیح از قابلیت‏های بالقوه این شهر خواند و گفت: اگر وضع کنونی در کسب درآمد و تکیه بر عوارض دریافتی از ساخت و ساز همچنان ادامه یابد، شرایط دماوند به همین منوال باقی خواهد ماند.
همتی فاصله درآمدهای شهرداری دماوند با نیازمندی‏های این شهر را زیاد ارزیابی کرد که هر سال بر اثر تورم بیشتر نیز می‏شود.
شهردار دماوند ادامه داد: بنابراین در حوزه برنامه‏ریزی و هدف‏گیری شهری به ویژه در جذب منابع درآمدی پایدار نیازمند بازنگری هستیم.
وی تصریح کرد: برای تحقق این مهم با مردم، مسئولان فرادستی، شخصیت‏های تاثیرگذار و سرمایه‏گذاران بخش خصوصی تبادل افکار و عقایدی صورت گرفته است.
همتی همچنین با تبریک هفته بسیج خاطرنشان کرد: هفته بسیج فرصتی مغتنم برای گرامیداشت یاد و خاطره و تلاش‏های این نیروی مخلص خدا در عرصه‏های مختلف انقلاب است.
شهردار دماوند ادامه داد: این هفته بزرگ یکی از برجسته‏ترین مناسبت‏های انقلاب اسلامی ایران شمرده می‏شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول