اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قائمشهر:

دشمن با جنگ نرم دیانت ملت را نشانه می‌رود

خبرگزاری فارس: فرماندار قائمشهر گفت: امروز دشمن در قالب دوست با جنگ نرم، ایمان، دیانت وحدت و پایبندی به اصالت‌های ملت ما را نشانه رفته است.

دشمن با جنگ نرم دیانت ملت را نشانه می‌رود
به گزارش خبرگزاری فارس از شهرستان قائمشهر، علی پیرفلک بعدازظهر امروز در همایش بصیرت زن و اسطوره‌های مقاومت که در شهرداری قائمشهر برگزار شد بسیج را نمونه‌ای از مبارزه با هر ظلم و ظالم و اسوه کامل در اجرای احکام الهی دانست و بیان داشت: بسیج آزاد مرد بودن و پایداری در برابر استکبار است.
وی با اشاره به نقش معنوی بانوان در هشت سال دفاع مقدس خاطرنشان کرد: مادران و همسران رزمندگان با وجود طاقت‌فرسا بودن لحظه دل کندن از عزیزانشان لباس رزم را برای وجودشان فراهم و به جبهه‌ها گسیل می‌کردند.
فرماندار قائمشهر تصریح کرد: داغ از دست دادن فرزند، همسر یا برادر بسیار سخت است، ولی چون هدف مقدس و ایمان، پشتکار و عشق در آنان وجود داشت همچون فرزندانشان در جنگ، برای حفظ آرمان‌شان ایستادگی کردند.
این مسئول نقش معنوی خانواده‌های بسیجی را در طول دفاع مقدس ستود و خاطرنشان کرد: نقش بانوان بسیجی که در پشت جبهه‌ها با حمایت‌های معنوی و دلگرمی به عزیزانشان سبب شدند تا آنان عاشقانه برای میهن بجنگند و برای همیشه حماسه بزرگ دفاع مقدس را در تاریخ جهان جاودانه کنند هم طراز با نقش رزمندگان در جبهه‌ها دانست.
وی افزود: در دوران دفاع مقدس 70 کشور به رژیم بعث حمایت مالی و تسلیحاتی کردند، ولی رزمندگان بسیجی کشور اسلامی ما تنها با ایمان به خداوند و تبعیت محض از پیامبر و امامان و ولی فقیه و گروه‌های مردمی توانست چشم جهانیان را خیره کند.
پیرفلک تاکید کرد:  در دوران جنگ همه گروه‌های مردمی پای کار آمدند و افتخار می‌کردند که بسیجی هستند.
این مسئول اذعان داشت: امروز دشمن با قالب جدیدی در لباس دوست جنگ نرم را با هدف نابودی ایمان، دیانت، وحدت و پایبندی به احکام الهی و اصالت‌های انسانی ملت ما توسط سایت‌ها و ماهواره‌ها به راه انداخته که تنها آگاهی، بصیرت و بینش بسیجی مردم ماست که می‌تواند راهبردی‌ترین روش در مقابله با جنگ نرم باشد.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول