اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون راهبردی سپاه:

دشمن در صورت حمله به ایران پاسخی سخت دریافت می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون طرح و برنامه ریزی راهبردی سپاه گفت: اگر دشمنان به ایران حمله کنند پاسخ بسیار سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد.

دشمن در صورت حمله به ایران پاسخی سخت دریافت می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز،‌ سردار محمد تولایی ظهر امروز در مراسم رژه و تجمع 20هزار نفری بسیجیان اهواز اظهار داشت: قدرت نظامی ایران و بهره‌مندی از سلاح‌های بسیار پیشرفته در نیروهای مسلح و بسیج به گونه‌ای است که اگر دشمنان به ایران حمله کنند پاسخ بسیار سخت و پشیمان کننده‌ای دریافت خواهند کرد و ناوهای هواپیمابر ایالات متحده امریکا در منطقه خلیج همیشه فارس نقطه امنی نخواهند داشت.
وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در دفاع مقتدرانه، هیچ تردیدی به خود راه نمی‌دهد و قدرت بازدارندگی ایران به گونه‌ای است که تمام تهدیدهای آمریکا و رژیم صهیونیستی را خنثی می‌کند. 
تولایی به دولتمردان آمریکایی توصیه کرد مروری بر تهدیدهای ضد ایرانی سیاست مداران پیشین این کشور داشته باشند و بدانند کسانی چون صدام معدوم که با حمایت همه جانبه قدرت‌های شرق و غرب در رویای فتح یک هفته‌ای ایران به کشورمان حمله کردند به چه سرنوشت نکبت باری دچار شدند.
معاون طرح و برنامه‌ریزی راهبردی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تاکید کرد: قدرت‌های استکباری و در راس آنان آمریکا قادر نیستند با تهدیدهای پوشالی خود حتی یک ذره ملت ایران را بترسانند و دشمن بداند ملتی که شهادت افتخار اوست و لباس شهادت بر تن کرده ترساندن از شهادت بسیار ساده اندیشانه است.
تولایی تصریح کرد: آنهایی که در کنگره قطعنامه صادر می‌کنند و فهرستی از فرماندهان و مسئولان کشورمان را در آن ذکر می‌کنند چگونه ادعای مبارزه با تروریست می‌کنند، ما اطمینان می‌دهیم که ملت و بسیج ما به هیچ وجه صحنه را ترک نخواهد کرد و با تمام توان در مقابل شما خواهیم ایستاد و به پیروزی خود مطمئن هستیم.
وی به ناکامی آمریکایی ها در عراق و افغانستان اشاره کرد و گفت: آمریکایی‌ها اعتراف کردند ما در این دو کشور هزینه و کشته دادند ولی ایران میوه آن را برد و کسانی که در عراق و افغانستان روی کار آمده‌اند از دوستان ایران هستند.
این فرمانده سپاه به بیداری اسلامی در کشورهای منطقه و فراگیر شدن جنبش ضد سرمایه‌داری در آمریکا و اروپا اشاره کرد و گفت: همه این حرکت‌ها‌ نشئت گرفته از انقلاب اسلامی، مقاومت و ایستادگی ملت ایران و حضور بسیج و رهبری انقلاب اسلامی است.
انتهای پیام/غ20 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول