اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس بنیاد شهید استان مرکزی:

تهدید دشمن به حمله موجب تقویت روحیه شهادت می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی گفت: ملت آزادمرد ایران همواره آماده دفاع از ارزش‌های انقلاب اسلامی است و تهدید دشمنان به حمله نظامی موجب تقویت روحیه شهادت در بین آنها می‌شود.

تهدید دشمن به حمله موجب تقویت روحیه شهادت می‌شود
حجت‌الاسلام حسن هنرمند امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار داشت: تنها چیزی را که هیچ زمانی نمی‌توان از ملت ایران جدا کرد روحیه شهادت‌طلبی و عشق به ولایت فقیه است و دشمنان باید بدانند با تهدیدهای دروغین هیچگاه نمی‌توانند به خواسته‌های خود برسند.
وی تصریح کرد: ملت ایران در دوران هشت سال دفاع مقدس با از خود گذشتگی و ایثار ثابت کرد که حاضر نخواهد شد برای لحظه‌ای استقلال خود را از دست داده و زیر بار ظلم برود.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران استان مرکزی با اشاره به هفته بسیح گفت: با تکیه بر تفکر و فرهنگ بسیجی می‌توان گام‌های بلندی را در عرصه‌های مختلف برداشت و قله‌های بزرگ را فتح کرد.
هنرمند عنوان کرد: ملت ایران هرگاه با تفکر و فرهنگ بسیجی به جایی پا گذاشته از آنجا با سربلندی و اقتدار بیرون آمده و امروز گسترش این تفکر در کشور از ضروریات است.
این مسئول با بیان اینکه جنگ نظامی دشمنان علیه ایران که 32 سال است مرتباً بیان می‌شود و خواب و خیالی بیش نیست، اگر چه این حماقت هم از سوی دشمنان به واقعیت بپیوندد، موفقیتی برای آنها به همراه نخواهد داشت، اذعان داشت: این امری قطعی است که در جنگ نظامی آمریکا علیه ایران، این ایران اسلامی است که خواهد توانست پوزه دشمنان را به خاک بمالد، چرا که امروز جمهوری اسلامی در بالاترین اقتدار نظامی و مردمی قرار دارد و آمریکا با بحران‌های جهانی و بحران داخلی در پایین‌ترین قدرت به سر می‌برد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول