اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان امسال صورت می‌گیرد؛

اعزام 5000 نفر از ملایر به مناطق عملیاتی

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه ملایر گفت: تا پایان سال جاری 5 هزار نفر از شهرستان ملایر در قالب کاروان راهیان نور به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند.

اعزام 5000 نفر از ملایر به مناطق عملیاتی
مراد اسماعیلی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار ملایر اظهار داشت: در جنگ هشت ساله دوران دفاع مقدس بسیاری از جوانان ما به ویژه بسیجیان بدون هیچ ادعایی از جانشان گذشتند و در راه دفاع از دین و آرمان‌های انقلاب اسلامی به مقام شامخ شهادت نائل آمدند.
وی با بیان اینکه مهم‌ترین برنامه امروز سپاه و بسیج دفاع از ارزش‌های انقلاب و پیروی از ولی فقیه است، ادامه داد: وظیفه ما آشنا کردن نسل جوان با شهدا و دفاع مقدس است که طی سال‌های اخیر بازدید از مناطق عملیاتی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های پیش رو است.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر فلسفه راهیان نور را آشنا کردن جوانان با عظمت دفاع مقدس دانست و افزود: ما در این برنامه یک عملیات بزرگ فرهنگی را اجرا می‌کنیم و تا جانفشانی‌ها و از خودگذشتگی‌های جوانان دیروز این مرزوبوم را برای نسل امروز بازگو کنیم.
وی از اعزام 5 هزار نفر از شهرستان ملایر به مناطق عملیاتی تا پایان سال جاری خبر داد و گفت: این افراد از چهار منطقه اروند، هویزه، شلمچه و فتح‌المبین بازدید می‌کنند.
اسماعیلی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: تاکنون تعداد 2 هزار و 100 نفر از این افراد به مناطق عملیاتی اعزام شده‌اند.
وی تأکید کرد: این 5 هزار نفر در قالب 4 هزار دانش‌آموز و 500 دانشحو و 500 نفر از بسیج محلات هستند که از این تعداد 2 هزار نفر خواهر و مابقی برادر هستند.
فرمانده سپاه ناحیه ملایر در پایان سخنانش ابراز کرد: در این اردوها در کنار دانش‌آموزان، یک روحانی نیز کاروان را همراهی می‌کند.
انتهای پیام/آ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول