اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مسجد قبا سنندج؛

50 هزار بسیجی در سنندج تجمع کردند

خبرگزاری فارس: همایش 50 هزار نفری بسیجیان سنندج با حضور مسئولان لشکری و کشوری استان کردستان در مسجد قبا بهاران سنندج برگزار شد و آنان با آرمان‌های‌ والای امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی تجدید میثاق کردند.

50 هزار بسیجی در سنندج تجمع کردند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان ظهر امروز در این همایش باشکوه اظهار داشت: مردم ولایت‌مدار کردستان همواره در عرصه‌های مختلف ایثار، فداکاری و دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی در خط مقدم دفاع از ارزش‌های نظام بوده و در همین راستا نیز بیش از 400 هزار کردستانی شجره طیبه بسیج هستند.
سردار محمدحسین رجبی با اشاره به استقبال گسترده مردم کردستان و حضور همیشگی آنان در فعالیت‌های شجره طیبه بسیج، گفت: هم اکنون یک چهارم مردم کردستان عضو بسیج هستند و روند عضویت آنان همچنان ادامه دارد.
وی افزود: بسیجیان کردستانی در طول عمر بابرکت نظام مقدس اسلامی با ایثار و ازخودگذشتگی فراوان در راستای دفاع از آرمان‌های انقلاب تلاش خستگی ناپذیر داشته و هم اکنون نیز در عرصه جنگ نرم و مقابله با هجمه‌های فرهنگی دشمنان اسلام و انقلاب در خط مقدم جبهه نبرد حق علیه باطل قرار دارند.
رجبی افزود: بسیجیان کردستانی نسبت به سایر بسیجیان کشور از ویژگی منحصر به فردی برخوردار هستند چرا که علاوه بر حفظ آمادگی همه جانبه در عرصه‌های مختلف از جمله تهدیدات سخت و نرم دشمن به صورت عملی نیز وارد کارزار شده و هر ساله شهدای گرانقدری از پیکره بسیج استان تقدیم نظام مقدس اسلامی می‌شود.
فرمانده سپاه بیت‌المقدس کردستان خاطرنشان کرد: بسیجیان کردستانی همواره آماده دفاع از آرمان‌های والای انقلاب اسلامی و مرزهای مادی و معنوی ایران اسلامی بوده و با اجتماع 150 هزار نفری خویش در سراسر استان بار دیگر بیعت خود را با آرمان‌های والای امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری اعلام کردند.
رجبی به فعالیت‌ها و برنامه‌های اجرا شده سپاه بیت‌المقدس استان در هفته گرامیداشت بسیج اشاره کرد و افزود: در مجموع در هفته گرامیداشت بسیج بیش از یک هزار و 400 برنامه در قالب رده‌های مختلف در سطح استان در حال برگزاری است که حضور و فعالیت‌های خودجوش بسیجیان از اقشار مختلف در این برنامه‌ها برگ زرین دیگری بر ولایت‌مداری و ایثارگری‌های مردم متدین کردستان را به منصه ظهور رساند.
در این همایش باشکوه بسیجیان با شعارهای کوبنده مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر انگلیس، اوج تنفر و انزجار خود را از این سردمداران ظالم نشان دادند.
وحدت و برادری در بین تشیع و تسنن یکی دیگر از پیام‌های برگزاری این همایش بود که پیر و جوان، زن و مرد، کارمند و کارگر، مسئول و غیرمسئول و دانش‌آموز و دانشجوی اهل سنت و تشیع در این برنامه باشکوه حضور داشتند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول