اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

گزارش فارس از نشست شورای اداری بردخون:

نارضایتی مردم از کیفیت نان/ نیاز صیادان به تامین سوخت قایق‌ها

خبرگزاری فارس: نارضایتی مردم از کیفیت نان و نیاز شدید صیادان به تامین سوخت از جمله مسائل و مشکلاتی است که مسئولان بردخون در نشست شورای اداری مطرح کردند.

نارضایتی مردم از کیفیت نان/ نیاز صیادان به تامین سوخت قایق‌ها
به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، مسئول نمایندگی اصناف بردخون عصر امروز در نشست شورای اداری بردخون گفت: پس از هدفمندی یارانه‌ها هزینه برق مصرفی واحدهای صنفی افزایش یافته و برخی قادر به پرداخت آن نیستند.
صادق نظری افزود: کیفیت نان در نانوایی‌های منطقه خوب نیست و مردم از این لحاظ ناراضی‌اند.
وی اضافه کرد: شهرک صنعتی بردخون تاکنون وضعیت مشخصی ندارد و نیاز به حمایت و پیگیری دارد.
مسئول تعاونی صیادان بردخون نیزگفت: اسکله خورخان سال گذشته کلنگ زنی شد ولی تاکنون هیچ کار خاصی در ان انجام نشده است.
حسین طاهری افزود: صیادان در تأمین سوخت قایق‌های خود عاجزند و اگر سوخت حمایتی در اختیارشان قرار گیرد کمک بسیار خوبی به این قشر پرتلاش است.
وی ادامه داد: دریا متعلق به همه مردم و نسل‌هاست و باید از آن حفاظت شود و از تور ترال که موجب تخریب منابع آبزیان دریا می‌شود نباید استفاده کرد و حفاظت آبزیان در این زمینه مسئولیت دارند.
طاهری خاطرنشان کرد: در برخی رسانه‌ها و مطبوعات جزایر حاشیه بخش بردخون به نام مند دشتی می‌خوانند که این وضعیت مناسب نیست و نباید ادامه پیدا کند.
رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: بیش از دو هزار دانش آموز و300 فرهنگی در منطقه حضور دارند و دستگاه بزرگ تعلیم و تربیت نیاز به حمایت دارد.
حسین مصلحی پورافزود: سالن اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهید نامدار که میزبان بیشتر برنامه‌های بخش است مشکلات و کمبودهایی داشته و اعتباری معادل350 میلیون ریال نیاز دارد.
وی اضافه کرد: تعدادی از طرح‌ها در منطقه در حال انجام است و هفت مدرسه نیازمند نمازخانه است و امیدواریم به زودی بتوانیم در این زمینه اقدام کنیم.
فرمانده حوزه مقاومت کربلا نیز گفت: در ایام هفته بسیج نمایشگاه کتاب با50 درصد تخفیف در شهر بردخون برپا شده و 6 آذر گردهمایی 50 هزار نفری بسیجیان از جمله بسیجیان بردخون در مرکز استان برگزار می‌شود.
یوسف درویشی افزود: مسکن بسیجیان از سال 82 تاکنون وضعیت مناسبی ندارد و بسیجیان چشم انتظارند با توجه به اینکه برخی زمین خواران بیش از 2 هزار هکتار زمین گرفته‌اند و زمین‌های کشاورزی و مسکونی را تصاحب شده‌اند.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول