اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار قزوین:

مردم از کیفیت نان رضایت ندارند

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان قزوین گفت: مردم از کیفیت نان رضایت چندانی ندارند.

مردم از کیفیت نان رضایت ندارند
سعید میربهاء امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قزوین بیان کرد: دولت با اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها به دنبال بهبود شرایط اقتصادی کشور بوده است.
وی ادامه داد: در اجرای طرح هدفمند کردن یارانه‌ها قیمت آرد آزاد شد تا با افزایش و واقعی‌سازی قیمت نان، مردم بتوانند نانی با کیفیت و مرغوب بر سر سفره‌های خود داشته باشند.
فرماندار شهرستان قزوین تصریح کرد: اما وضعیت امروز نانوایی‌ها نشان می‌دهد که آن کیفیت مورد انتظاری که به دنبال آن بودیم به دست نیامده و باید برای افزایش کیفیت نان تلاش شود البته این سخن بدان معنا نیست که هیچگونه افزایشی در کیفیت نان نداشته‌ایم ولی میزان افزایش کیفی نان بسیار پایین بوده در نتیجه مردم آن رضایت لازم را از کیفیت نان ندارند.
وی خاطرنشان کرد: به عنوان مثال می‌بینیم که نان سنگک از نان بربری روشن‌تر است و این نشان می‌دهد که آرد مخصوص سنگک برای پخت این نان استفاده نمی‌شود.
میربهاء اعلام کرد: غله باید با توجه به ابلاغ صورت جلسه‌ها موارد تخلف را در خصوص عدم تحویل آرد مربوط به هر نانوایی اعلام کند و افراد متخلف نیز به تعزیرات معرفی شوند و در این میان اگر آرد کیفیت لازم را ندارد این موضوع نیز باید از سوی اتحادیه نانوایان اعلام شود تا از طریق کارخانه تولید آرد موضوع مورد رسیدگی قرار گیرد.
انتهای پیام/30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول