اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با افزایش تجهیزات دارت؛

آماده برگزاری رقابت‌های جام رسانه‌ای دارت هستیم

خبرگزاری فارس: مسئول کمیته دارت استان اصفهان گفت: با در اختیار گذاشتن وسایل اختصاصی دارت برای شهرستان‌های استان اصفهان، از نظر برگزاری رقابت‌ها دارت ویژه جام رسانه‌ها مشکل خاصی نداریم.

آماده برگزاری رقابت‌های جام رسانه‌ای دارت هستیم
سیمین مرادی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار داشت: برای برگزاری رقابت‌های دارت جام رسانه‌ها در بهمن ماه سال جاری در اصفهان و سه شهرستان فعال دیگر استان یعنی شهرضا، نجف‌آباد و مبارکه با خرید 70 عدد دارت این مسابقات را با قدرت برگزار می‌کنیم.
وی ادامه داد: می‌توانیم در مناطق سردسیر استان اصفهان با اجرای رقابت‌های دارت مشکلات خاص بیماری را در مدارس این مناطق کاهش داده یا از بین ببریم.
مسئول کمیته دارت استان اصفهان در ادامه صحبت‌های خود اشاره‌ای به نتایج رقابت‌های دارت قهرمانی استان اصفهان که دیشب به کار خود پایان داد، اظهار داشت: در رده سنی زیر 18 سال آقایان جواد امینی، توحید محسن‌زاده و امیر حسین باغبان بصیر به رتبه‌های اول تا سوم دست یافتند.
وی گفت: در رده بزرگسالان رقابت‌های دارت قهرمانی استان اصفهان حسین اعرابی رتبه نخست، سروش طیبی رتبه دوم و باقر مظفری نیز عنوان سوم را کسب کرد.
مرادی افزود: در رقابت‌های بانوان دارت استان اصفهان و رده سنی زیر 18 سال شقایق مهرزاد اول، فاطمه برات‌پور دوم و مهشید محسن‌زاده سوم شد.
وی با اشاره به رده سنی بزرگسالان رقابت‌های دارت استان اصفهان بیان داشت هما علوی، فاطمه سلمانی و نسیم رضایی به ترتیب رتبه‌های نخست تا سوم را از آن خود کردند.
مسئول کمیته دارت استان اصفهان تاکید کرد: برندگان در رقابت‌ها دارت استان اصفهان علاوه بر اعزام به رقابت‌های دارت کشوری، حکم قهرمانی را نیز دریافت کردند.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول