اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی کشتی جوانان مطرح کرد:

جام کشتی هاشمی‌نژاد فرصتی برای انتخابی تیم ملی

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی کشتی جوانان، جام شهید هاشمی‌نژاد را در انتخاب فرصتی برای انتخابی تیم ملی تاثیرگذار دانست.

جام کشتی هاشمی‌نژاد فرصتی برای انتخابی تیم ملی
علیرضا رضایی در حاشیه اختتامیه نهمین دوره مسابقات کشتی جام شهید هاشمی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار فارس از کم و کیف این جام گفت.
وی با بیان اینکه سال گذشته هم به جام شهید هاشمی‌نژاد آمده است، اظهار داشت: امسال سطح مسابقات همانند سال گذشته خوب و قابل قبول بود، تیم‌های بیشتری حضور داشتند و بچه‌های خیلی خوبی در رقابت‌ها شرکت کردند.
رضایی تصریح کرد: نفرات اول تا سوم، مستقیم به مرحله نهایی انتخابی تیم ملی کشتی جوانان دعوت می‌شوند و در خدمت آنها خواهیم بود.
سرمربی تیم ملی کشتی جوانان ایران با برشمردن نقاط قوت جام شهید هاشمی‌نژاد از جمله استفاده از داوران خوب و حضور تیم‌های صاحب کشتی، به مهم‌ترین نقطه ضعف مسابقات یعنی کمبود فضا اشاره و تصریح کرد: نبودن یک سالن مسابقات خوب با این همه تماشاگر علاقمند، به وضوح احساس می‌شود و امیدواریم مسئولان به فکر جایی بهتر برای برگزاری مسابقات باشند.
سرمربی تیم کشتی آزاد جوانان که نظارت ویژه رقابت‌ها را هم به عهده داشت تاکید کرد: نفرات اول تا سوم این مسابقات سهمیه حضور در رقابت‌های انتخابی  تیم ملی در اواخر بهمن ماه را بدست می‌آورند.
به گزارش فارس، علیرضا رضایی قبل از برگزاری مسابقات به‌دلیل دعوت مسئولان برگزارکننده از تیم‌های صاحب کشتی و مطرح کشور در سطح جوانان وعده داد انتخابی تیم ملی از میان برترین‌های جام هاشمی‌نژاد خواهد بود و به این ترتیب به وعده خود عمل کرد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول