اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد کردستان:

هنر رساترین رسانه برای بازتاب ارزش‌هاست

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با تأکید بر نقش هنرمندان در تعالی ارزش‌ها و نهادینه‌کردن آ‌موزه‌های والای دینی و فرهنگی در جامعه گفت: هنر رساترین رسانه برای بازتاب ارزش‌هاست.

هنر رساترین رسانه برای بازتاب ارزش‌هاست
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، قباد میمنت‌آبادی در مراسم اختتامیه بیست‌و‌سومین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور در سنندج اظهار داشت: نهادینه کردن فرهنگ والای اسلامی و تلاش در نشر هرچه بیشتر آموزه‌های دینی و اخلاقی در جامعه از ضروری‌ترین فعالیت‌ها به شمار می‌آید که در این راستا نباید نقش هنرمندان را نادیده گرفت.
وی هنر را رساترین رسانه و تأثیرگذارترین وسیله برای نهادینه‌کردن ارزش‌های اخلاقی در جامعه معرفی کرد و از هنرمندان عرصه هنرهای نمایشی خواست که با دقت و حساسیت هرچه بیشتر در این خصوص گام بردارند.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان در ادامه با تبریک هفته بسیج اظهار داشت: بازتاب رشادت‌ها و ایثارگری‌های بسیجیان و رزمندگان جان برکف انقلاب اسلامی در جامعه و به وسیله زبان هنر بر ماندگاری و انتقال پیام‌های این مکتب و فرهنگ والا مؤثر خواهد بود و فعالان عرصه هنرهای نمایشی باید همواره این مهم را مورد نظر داشته باشند.
میمنت‌آبادی تصریح کرد: به فرموده مقام معظم رهبری استان کردستان، استان هنر و فرهنگ است و نقش هنر و فعالیت‌های هنری در جای جای این خطه از میهن اسلامی به خوبی نمایان است.
وی افزود: هنرمندان کردستانی در ایام مختلف سال با تلاش‌های بی‌دریغ خویش بسیج‌وار به خلق آثاری فاخر در راستای ماندگاری ارزش‌های والای انقلاب اسلامی و آموزه‌های اسلامی می‌پردازند و این اداره کل نیز با تمام توان زمینه‌های لازم را برای برگزاری هرچه بیشتر همایش‌ها و جشنواره‌های فرهنگی هنری در استان فراهم خواهد کرد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی کردستان با ابراز رضایت از برگزاری بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه 3 کشور در سنندج اظهار داشت: در مجموع بیش از 150 هنرمند در قالب 10 گروه نمایشی از استان‌های لرستان، ایلام، کرمانشاه، زنجان، مرکزی و کردستان در چهار روز برگزاری این جشنواره با هم به رقابت پرداختند و همه آثار رسیده به این جشنواره، منتخبان جشنواره‌های استانی، استان‌های شرکت کننده بودند.
انتهای پیام/م30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول