اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان خبر داد:

نجات 20 نفر از مرگ در گیلان

خبرگزاری فارس: مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان از نجات 20 نفر از مرگ حتمی در محور اسالم به خلخال خبر داد.

نجات 20 نفر از مرگ در گیلان
جمشید محمدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در رشت به وضعیت جوی گیلان اشاره کرد و اظهار داشت: تمام نیروهای جمعیت هلال‌احمر در تمام شهرستان‌ها و مرکز استان در آماده‌باش کامل قرار دارند.
وی با بیان اینکه نیروهای امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر در خیابان‌های اصلی و فرعی گیلان در حال تردد هستند، افزود: نیروهای جمعیت هلال‌احمر در صورت نیاز امدادرسانی می‌کنند.
محمدی، ستاد حوادث غیرمترقبه را فعال خواند و تصریح کرد: برای ذخیره اقلام امدادی در استان نگرانی وجود ندارد و این اقلام در انبارهای جمعیت هلال‌احمر گیلان ذخیره‌سازی شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان به نجات 20 نفر از مرگ حتمی در محور مواصلاتی اسالم به خلخال خبر داد و بیان داشت: این افراد به مکان امن انتقال داده شدند.
وی با اشاره به امداد یک خودرو در محور رشت به قزوین در منطقه رودبار، خاطرنشان کرد: سرنشینان این خودرو توسط گروه‌های امداد و نجات هلال‌احمر نجات یافتند.
محمدی به استقرار بالگرد در گیلان اشاره کرد و گفت: بالگرد امداد آماده تحویل به جمعیت هلال‌احمر گیلان است و در صورت ایجاد آشیانه آن در استان این امر تحقق می‌یابد.
مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گیلان در پایان به شهروندان توصیه کرد که با توجه به شرایط جوی از تردد‌های بی‌مورد و غیرضروری خودداری کنند.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول