اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

ناامنی در دانشگاه‌ها از اهداف دشمن در آستانه انتخابات است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: دشمن در آستانه انتخابات برنامه‌های گسترده‌ای را برای بر هم زدن شرایط در نظر گرفته و برقراری ارتباط با جنبش سبز و کسانی که فتنه 88 را آفریدند، در دستور کار دارند.

ناامنی در دانشگاه‌ها از اهداف دشمن در آستانه انتخابات است
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، علی اکبر پورجمشیدیان ظهر امروز در جمع فرماندهان نواحی بسیج و فرماندهان انتظامی شهرستان تبریز روحیه بسیج را موجب حرکت‌های بزرگ در جامعه دانست.
 فرمانده سپاه عاشورا گفت: روحیه بسیجی را در میان دستگاه‌های مختلف شاهد هستیم و بدون اغراق وجود این روحیه در میان مسئولان بسیج ونیروی انتظامی نیز مشهود است.
وی در ادامه با اشاره به شرایط موجود در زمینه برگزاری انتخابات افزود: ایجاد هماهنگی‌های لازم و جلسات مکرر در این زمینه ضروری است تا شاهد برگزاری انتخاباتی سالم و پرشور همانند انتخابات گذشته باشیم.
پورجمشیدیان یادآور شد: دشمنان برنامه‌های گسترده‌ای را در راستای ایجاد تزلزل و بر هم زدن شرایط باز دارنده جمهوری اسلامی ایران در عرصه بین‌الملل دارند که تلاش‌های آنان تا امروز ناموفق بوده است.
فرمانده سپاه عاشورا خاطرنشان کرد: تلاش دشمنان ادامه داشته و ضربه‌های جدی را در یک سال گذشته از ناحیه جمهوری اسلامی دریافت کرده‌اند.
وی گفت: دشمنان در صدد ایجاد بی‌ثباتی در نظام، بی ثباتی ولایت فقیه و تزلزل در شرایط با ثبات کشور هستند و این مواضع را به صورت رسمی اعلام کرده‌اند.
این مسئول ادامه داد: دشمن در آستانه انتخابات برنامه‌های گسترده‌ای را برای بر هم زدن شرایط در نظر گرفته‌اند و برقراری ارتباط با جنبش سبز و کسانی که فتنه 88 را آفریدند، دارند.
وی افزود: دشمن در صدد ایجاد ناامنی در دانشگاه‌ها، ارتباط با روحانیون مخالف نظام، مرجع سازی، گسترش جنگ در فضای سایبری و فعال کردن شبکه‌های مجازی بر علیه نظام جمهوری اسلامی ایران هستند.
پورجمشیدیان گفت: در حال حاضر بیش از 5 هزار شبکه مجازی در اروپا وآمریکا بر علیه ایران در حال فعالیت هستند و حمایت از منافقین نیز بر همین اساس دنبال می‌شود.
 انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول