اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار تبریز:

نباید شاهد نارضایتی گسترده مردم از عملکرد ادارات باشیم

خبرگزاری فارس: فرماندار تبریز با بیان اینکه جلب رضایت مردم ضرورت دارد، گفت: نباید شاهد نارضایتی مردم از دستگاه‌های اجرایی باشیم.

نباید شاهد نارضایتی گسترده مردم از عملکرد ادارات باشیم
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، محمود چمنی ظهر امروز در نشست صمیمی با فرمانده‌هان نواحی بسیج شهرستان تبریز که به همت فرمانداری تبریز برگزارشد، بر نقش‌آفرینی موثر نیروهای بسیج در برگزاری انتخابات سالم و پرشورتاکید کرد.
فرماندار تبریز اقتدار نظام و حضور پر صلابت نظام در صحنه‌های مختلف را مرهون حضور بسیج عنوان کرد و افزود: اگر مقام معظم رهبری فرمایشات قاطعانه خود را بیان می‌فرمایند و ریاست جمهوری قاطعانه در مجامع بین‌المللی حاضر می‌شوند همگی مرهون نیروی بسیج است.
وی در ادامه با اشاره به در پیش بودن انتخابات مجلس شورای اسلامی یادآور شد: با توجه به شرایط حاکم به نظر می‌رسد شرایطی خاص را در جامعه شاهد باشیم و مجریان انتخابات تلاش خواهند کرد تا حضور حداکثری مردم میسر شود.
چمنی با بیان اینکه در حال حاضر صدها شبکه ماهواره‌ای در راستای ضدیت با نظام اسلامی فعالیت می‌کنند، گفت: باید شرایطی فراهم کرد تا حداکثر حضور و رونق انتخابات حاصل شود.
وی تاکید کرد: باید شرایطی فراهم کرد تا مردم در انتخاب اصلح نیز موفق باشند و شاهد مجلس ششم دیگری در کشور نباشیم که خروج از ولایت فقیه را فریاد می‌کرد.
چمنی اظهار کرد: البته این امر به معنای دخالت در انتخابات و تبعیض به نفع فرد و یا جریان خاصی نیست و بی‌طرف بودن مجریان حفظ خواهد شد.
وی ادامه داد: در انتخاب هیئت‌های مجری انتخابات و نیز نظارت بر نحوه تبلیغ کاندیداها باید مورد توجه باشد و مردم باید در این زمینه از حمایت کافی قانونی برخوردار باشند.
فرماندار تبریز بر جلب رضایت مردم در آستانه انتخابات تاکید کرد و ادامه داد: نباید شاهد نارضایتی گسترده مردم از عملکرد ادارات باشیم و همتی اساسی در این زمینه نیاز است.
چمنی افزود: در سه دهه گذشته بیش از 30 انتخابات در کشور برگزار شده و مردم در صحنه انتخابات حضوری حداکثری داشتند.
وی خاطرنشان کرد: برای دشمن همواره این سئوال بزرگ وجود دارد که علت حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های رای چیست و باید در جریان انتخابات هویت رای و نقش مردم را تبیین کنیم.
این مسئول ادامه داد: در جریان برگزاری انتخابات وهیئت‌های اجرایی و ماموران فرمانداری تلاش خواهد شد تا معتمدان مردم و افراد بی‌طرف انتخاب شوند تا جریان انتخابات سالم برگزار شود.
چمنی همچنین نقش رسانه‌ها را در برگزاری انتخابات گسترده مورد تاکید قرارداد و افزود: نقش رسانه‌ها ومطبوعات در زمینه نشاط سیاسی در آستانه انتخابات بسیارمهم است که باید همکاری رسانه‌ها را شاهد باشیم.
انتهای پیام/ح20 
 
 
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول