اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آستارا:

تهدید علیه ایران آخرین تلاش غرب است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آستارا گفت: تهدید و تحریم دشمنان علیه ایران اسلامی آخرین تلاش غرب است و هر لحظه به فروپاشی نظام سرمایه‌داری و پیروزی مظلومان بر ظالمان دنیا نزدیک‌تر می‌شویم.

تهدید علیه ایران آخرین تلاش غرب است
به گزارش خبرگزاری فارس از آستارا، حجت‌الاسلام علی اکبر اکرمی امروز در نماز جمعه این شهر با اشاره به تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام راحل، بسیج را یادگار امام (ره) و شهدا دانست و اظهار داشت: امروز بسیج قدرت انقلاب اسلامی و نظام مقدس ایران اسلامی بوده و مطمئنا بسیج و انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و ولایت فقیه شکل گرفته است.
وی‌ با بیان اینکه بسیج و بسیجیان مورد اعتماد و اطمینان امام راحل بودند، افزود: بسیجیان در زمان هشت سال دفاع مقدس نشان دادند که حقیقتا از بسیجیان کربلا الگو گرفته‌اند و با تمام وجود از اسلام و ولایت تا پای جان دفاع کرده‌اند.
خطیب جمعه آستارا، بسیجیان را فداییان انقلاب و ولایت نامید و با تاکید بر اینکه با وجود ولایت و بسیج هیچ خطری انقلاب و کشور را تهدید نمی‌کند، بیان داشت: نهاد مردمی و مقدس بسیج باید بهتر از گذشته از لحاظ کمی و کیفی تقویت شود زیرا تقویت بسیج، تقویت انقلاب و ولایت است.
وی با اشاره به اینکه حضور بسیج در تمام صحنه‌های انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران نشان از تبعیت محض بسیجیان از ولایت فقیه است، تصریح کرد: بسیجیان با حضور خود در عرصه‌های مختلف کشور می‌توانند راه شهدای جاوید و ماندگار را پاس دارند و از ارزش‌های والای انقلاب اسلامی محافظت کنند.
اکرمی با اشاره به آغاز هفته امر به معروف و نهی از منکر، از عموم اقشار مختلف مردم خواست تا با درک صحیح اهداف سالار شهیدان امام حسین(ع) بر فریضه امر به معروف و نهی از منکر اهتمام جدی داشته باشند.
وی، درک صحیح و اطاعت از اهداف والای سالار شهیدان و الگو قرار دادن شهدای کربلا را سدی در برابر ظلمت و تاریکی عنوان کرد و اذعان داشت: امروز درک اهداف امام حسین(ع) برای عزاداران حسینی لازم و واجب است و اگرچه اشک ریختن بر شهدای کربلا دارای اجر اخروی دارد ولی درک و عمل به اهداف این امام بزرگوار بسیار مهم است.
امام جمعه آستارا، اهداف سالار شهیدان را امر به معروف و نهی از منکر، برپایی نماز، حجاب و عفاف و از بین بردن مظاهر فساد دانست و افزود: در پیام امر به معروف و نهی از منکر باید از امام حسین (ع) الگو بگیریم و در تمام طول سال بر برپایی نماز و دیگر اهداف این امام مظلوم اهتمام داشته باشیم و نباید این فرایض تنها در ایام ماه محرم انجام بگیرد بلکه انجام فرایض دینی در تمام لحظات زندگی لازم الاجراست. 
وی، با تبریک به مناسبت فرا رسیدن روز نیروی دریایی، آزمایش موفقیت‌آمیز موشک ساحل به دریا را نشانه عظمت و قدرت نظامی ایران اسلامی در برابر هرگونه تجاوز دشمنان دانست.
اکرمی با تسلیت به مناسبت شهادت آیت‌الله مدرس، این شهید را الگویی برای مرجعیت و نمایندگان عنوان کرد و گفت: تاکید امام راحل بر این بوده که مجلس شورای اسلامی در راس همه امور است و رهبر فرزانه انقلاب نیز تضعیف مجلس را به هیچ بهانه‌ای جایز نمی‌دانند بنابراین مجلس خوب دولت خوب را به همراه دارد.
وی با اشاره به فرا رسیدن انتخابات دوره نهم مجلس شورای اسلامی، مردم را به حضور و مشارکت حداکثری فرا خواند و تصریح کرد: سلامت مجلس شورای اسلامی بسیار حائز اهمیت است بنابراین مردم باید با دقت به دنبال نماینده‌ای باشند که شاخصه‌های اسلام و رهبری را داشته باشد.
خطیب جمعه آستارا به سخنان مقام معظم رهبری که فرمودند نمایندگان نباید به صاحبان قدرت و ثروت نزدیک شوند، خاطرنشان کرد: مردم باید بسیار هوشیار باشند و سخنان رهبر فرزانه انقلاب را همواره حجت بدانند و فردی را راهی مجلس کنند که از صاحبان قدرت و ثروت به دور باشند.
وی ادامه داد: مردم یقین بدانند فردی که به صاحبان قدرت و ثروت نزدیک باشد هرگز مطلوب ملت و ولایت نخواهد بود.
اکرمی، تحریم ایران را آخرین تلاش غرب علیه ایران اسلامی عنوان کرد و اذغان داشت: غرب می‌خواهد با این تحریم‌ها و تهدیدها ضعف‌های اجتماعی و اقتصادی خود را به نوعی پوشش دهد در صورتی که بیداری اسلامی و آزادی‌خواهی در جهان در حال اوج گرفتن است و هر لحظه به فروپاشی نظام سرمایه‌داری و پیروزی مظلومان بر ظالمان نزدیک‌تر می‌شویم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول