اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بابل تأکید کرد:

شکست توطئه‌های استعمار پیر در کاهش روابط سیاسی با ایران

خبرگزاری فارس: امام جمعه بابل با تقدیر از اقدام اخیر مجلس گفت: کاهش روابط سیاسی ایران با انگلیس توطئه‌های استعمار پیر را با شکست مواجه کرد.

شکست توطئه‌های استعمار پیر در کاهش روابط سیاسی با ایران
به گزارش خبرگزاری فارس از بابل، حجت الاسلام حسن روحانی امروز در خطبه‌های نماز جمعه بابل اظهار داشت: رسالت امروز بسیجیان مبارزه با جنگ نرم دشمنان است.
وی به وضعیت کنونی و دستاوردهای 31 ساله بسیجیان در طول انقلاب اشاره و تصریح کرد: چهره درخشان و عملکرد مثبت بسیجیان در تبعیت از ولایت فقیه و دفاع از آرمان‌ها و اهداف نظام جمهوری اسلامی، دشمنان انقلاب را مایوس و توطئه‌ها و برنامه‌های پیش بینی شده آنها برای ضربه زدن به نظام جمهوری اسلامی را با شکست مواجه کرد.
روحانی با اشاره به شهادت آیت‌الله شهید مدرس و روز مجلس افزود: احقاق حقوق مردم در مجلس که خانه ملت محسوب می‌شود از وظایف اصلی نمایندگان بوده که باید به درستی حقوق مردم محقق شود.
وی با ابراز گلایه از مصوبه اخیر مجلس درباره پرداخت حقوق مادام العمر مدیران بیان داشت: هفته گذشته که این مصوبه از طریق نمایندگان مجلس مطرح شده بود بازتاب بسیار بدی در بین مردم داشته و مردم به شدت از این مصوبه گله‌مند بودند که نمایندگان پس از چند روز این مصوبه را منتفی کردند.
امام جمعه بابل کاهش روابط سیاسی ایران و انگلیس را از مصوبات بسیار خوب مجلس برشمرد و افزود: انگلیس سابقه بسیار بدی در اذهان مردم ایران داشته و این استعمار پیر در طی سال‌های متمادی فشارهای بسیار زیادی بر ملت ایران وارد کرده است و باید زودتر از این نسبت به کاهش روابط ایران و انگلیس اقدام می‌شد.
روحانی با ابراز نگرانی از حذف ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه خانه‌ها بیان داشت: بر اساس نظر کارشناسان مصرف دخانیات در ایران بسیار کاهش یافته است اما با توجه به اینکه عمده مصرف دخانیات از جمله قلیان در قهوه خانه‌ها بوده حذف ممنوعیت استفاده از قلیان در قهوه‌خانه مجددا مصرف دخانیات را در کشور افزایش می‌دهد.
وی به فشارهای کشورهای غربی به ایران اشاره و تصریح کرد: کشورهای غربی از سه جنبه پرونده هسته‌ای، اتهام به تروریسم بودن و حقوق بشر ملت ما را مرعوب کرده و تحت فشار قرار می‌دهند اما این دشمنان بدانند به خواست خداوند، استقامت و پایداری ملت ایران همه توطئه‌ها خنثی می‌شود.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول