اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار گرمی خبر داد:

تحقق مهاجرت معکوس در گرمی

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان گرمی گفت: مهاجرت معکوس در این شهرستان به طور واقعی محقق شده است.

تحقق مهاجرت معکوس در گرمی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، عزیز صحرایی صبح امروز در جلسه شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: انجام مهاجرت معکوس یکی از سیاست‌های مهم دولت در احیای سکونت‌گاه‌هاست که این طرح به طور جدی و همه‌جانبه در شهرستان گرمی اجرایی شده است.
وی با یادآوری اینکه تامین امکانات و زیرساخت‌های مناسب منجر به مهاجرت معکوس شده است، خاطرنشان کرد: خدمات دولت در روستاهای شهرستان گرمی سبب کاهش مهاجرت جمعیت و حتی مهاجرت معکوس شده است.
این مسئول در بخش دیگری از سخنان خود حمایت دولت از مناطق محروم را یادآور شد و بیان داشت: در سرشماری نفوس و مسکن سال جاری 20 هزار خانوار در این شهرستان سرشماری شده‌اند در حالی که تعداد خانوارهای این شهرستان در سرشماری گذشته 18 هزار و 776 خانوار بوده است.
صحرایی سرشماری نفوس و مسکن را در اجرای برنامه‌های عدالت‌خواهانه دولت مهم اعلام کرد و افزود: سرشماری دقیق نفوس و مسکن دست دولت را در اجرای طرح‌های توسعه‌ای کشور به ویژه ایجاد اشتغال، تامین مسکن و رفاه عمومی باز می‌گذارد.
وی ادامه داد: در گرمی علاوه بر ثبات جمعیت بومی شهرستان شاهد افزایش تعداد خانوارهای این شهرستان هستیم که این شاخص نشان دهنده رشد آمار ازدواج در گرمی است.
فرماندار گرمی از عوامل اجرایی ستاد سرشماری و آمارگیران این شهرستان قدردانی کرد و گفت: ستاد سرشماری نفوس و مسکن گرمی از حیث تامین حمل و نقل لازم بهترین همکاری را از سوی ادارات تابعه شاهد بوده است.
صحرایی در ادامه سخنان خود آغاز هفته بسیج را یادآور شد و بیان داشت: بسیج نماد قدرت ایران بوده و در کنار آن حفظ وحدت و همگرایی در کنار قوای بسیجی نیاز اساسی جامعه اسلامی است.
وی افزود: دشمن در سه محور انرژی اتمی، حقوق بشر و ترور سفیر عربستان در آمریکا، مشغول توطئه‌افکنی بر علیه ایران اسلامی است و در چنین زمانی لزوم وحدت اسلامی بیش از پیش احساس می‌شود.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، فرماندار گرمی بیداری اسلامی روی داده در جهان را نتیجه انقلاب اسلامی ایران دانست و خاطرنشان کرد: اگر چه تهدیدات بیش از 30 سال گذشته دشمنان، هرگز آسیب جدی را به کشورمان تحمیل نکرده است ولی لازمه مقابله با ‌این اقدام اخیر بیگانگان و به ویژه تهدیدات واهی اسرائیل غاصب، اتحاد و یکپارچگی امت اسلامی است.
در این جلسه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج گرمی نیز با تشریح برنامه‌های هفته بسیج، بر همکاری ادارات شهرستان برای برگزاری باشکوه این هفته تاکید کرد.
ولی‌اله بدری با اشاره به اینکه طرح‌های نخ‌نما شده دشمن با عناوین ایران هراسی و سپاه هراسی همچنان ادامه دارد، گفت: وظیفه بسیج در دوران کنونی تبیین اصولگرایی و هدایت فکری جامعه برای انتخاب فرد اصلح در جریان انتخابات پیش رو است.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول