اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در ماه محرم سال جاری؛

1100 مبلغ اصفهانی به 18 استان اعزام می‌شوند

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان گفت: در ماه محرم سال جاری حدود یک‌هزار و 100 نفر از مبلغان اصفهانی به 18 استان کشور اعزام می‌شوند.

1100 مبلغ اصفهانی به 18 استان اعزام می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، حجت‌الاسلام حبیب‌رضا ارزانی ظهر امروز در مجمع بزرگ مبلغان حوزه علمیه اصفهان اظهار داشت: در سال جاری برای نخستین بار سامانه الکترونیکی برای ثبت‌نام مبلغان اصفهانی راه‌اندازی شده است.
وی به زمان فعال شدن این سامانه اشاره کرد و افزود: این سامانه در ماه محرم سال جاری فعال می‌شود و این سامانه بسیاری از مشکلات افراد را برای اعزام به استان‌ها دیگر برطرف می‌کند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان تصریح کرد: در ماه محرم سال جاری حدود یک هزار و 100 نفر از مبلغان اصفهانی به 18 استان کشور اعزام می‌شوند و این افراد آماده اعزام به این استان‌ها هستند.
وی به تعداد افراد اعزامی در داخل استان اشاره کرد و ادامه داد: حدود 50 درصد از این مبلغان به داخل استان اعزام می‌شوند و 50 درصد دیگر آنها برای حضور در 18 استان دیگر اعزام می‌شوند.
ارزانی تاکید کرد: در این برنامه حدود 600 نفر از مبلغان اصفهانی برای اعزام به 18 استان دیگر مشخص شده‌اند و این افراد در ماه محرم جاری در این استان‌ها حضور می‌یابند.
وی به فعالیت اصفهان در راستای اعزام مبلغان به استان‌های دیگر اشاره کرد و گفت: اصفهان در طی سال‌های گذشته تعداد بسیاری از طلاب و روحانیون را به استان‌های دیگر اعزام کرده است و این افراد با هدف ترویج و تبلیغ دین اسلام در میان مردم به این استان‌ها اعزام شده‌اند.
رئیس دفتر تبلیغات اسلامی استان اصفهان با اشاره به یکی از مهم‌ترین اقدامات صورت گرفته در این زمینه گفت: در سال جاری ثبت‌نام و دریافت حکم این افراد برای تبلیغ در استان‌های دیگر توسط سامانه الکترونیکی صورت گرفته است.
وی به نتایج راه‌اندازی این سامانه اشاره کرد و اظهار داشت: کاهش حضور و مراجعات طلاب برای اعزام به استان‌های دیگر و غیر‌حضوری بودن ثبت‌نام آنها در این برنامه از مهم‌ترین نتایج راه‌اندازی این سامانه محسوب می‌شود.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول