اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا پایان سال جاری صورت می‌گیرد؛

افزایش 20 تا 40 درصدی پذیرش دانشجو در کشور

خبرگزاری فارس: قائم مقام صندوق رفاه دانشجویی کشور گفت: تا پایان سال جاری پذیرش دانشجو 20 تا 40 درصد افزایش می‌یابد که این افزایش با پوشش مناسب برنامه‌های فرهنگی و صندوق رفاه دانشجویان همراه می‌شود.

افزایش 20 تا 40 درصدی پذیرش دانشجو در کشور
به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، منصور حبیب‌پور گودرزی در ششمین نشست معاونان دانشجویی فرهنگی دانشگاه‌های منطقه چهار کشور در دانشگاه صنعتی اصفهان اظهار کرد: برنامه‌های فرهنگی و دانشجویی پرچالش‌ترین فعالیت‌ها در سطح دانشگاه‌ها است.
وی افزود: امسال برای نخستین بار هزینه مسائل فرهنگی خوابگاه‌های دانشجویی از محل اجاره خوابگاه‌ها تأمین می‌شود.
به گزارش فارس در این نشست دبیر شورای معاون دانشجویی و فرهنگی منطقه چهار نیز با اشاره به روز دانشجو گفت: این روز در دانشگاه‌های سراسری کشور با محوریت استکبار‌ستیزی، مبارزه با امپریالیسم، جنبش بیداری اسلامی و جنبش 99 درصدی وال‌استریت با شور بیشتر برگزار می‌شود.
نادری افزود: با توجه به الحاق استان خوزستان به منطقه چهار این منطقه شامل استان‌های قم، مرکزی، اصفهان، یزد، چهارمحال و بختیاری و خوزستان می‌شود.
در ادامه این نشست، داریوش سمنانی معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان ضمن معرفی سامانه خدمات جامع دانشگاهی این دانشگاه گفت: طبق رصدی که در دو ماهه اخیر  در دانشگاه صنعتی اصفهان انجام گرفت و با اجرای این سامانه به طور کل 56 میلیون تومان با برداشتن رزروهای بیهوده در هزینه‌ها صرفه‌جویی شد.
وی افزود: برای دسترسی آسان‌تر دانشجویان به اینترنت، وب کیوسک‌هایی در محل سلف مرکز و کتابخانه تعبیه کردیم تا دانشجویان در حد 30 ثانیه قادر به انجام کارهای خود باشند.
معاون دانشجویی دانشگاه صنعتی اصفهان در ارتباط با سیستم جدید تغذیه دانشجویان تصریح کرد: از این پس کارت دانشجویی به عنوان کارت تغذیه و کارت خوابگاه قابلیت استفاده را دارد و به این شکل معضل تغذیه و رزرو بیهوده غذا حل می‌شود.
وی اضافه کرد: طبق آمار به دست آمده در سال گذشته بین 700 تا یک‌هزار غذای اضافه جمع‌آوری شد که با این روش این نوع مشکلات برطرف می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول