اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست حوزه هنری استان کردستان خبر داد:

اعلام فراخوان جشنواره منطقه‌ای قلم سبز در کردستان

خبرگزاری فارس: سرپرست حوزه هنری کردستان از انتشار فراخوان سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی منطقه‌ای قلم سبز در این استان خبر داد.

اعلام فراخوان جشنواره منطقه‌ای قلم سبز در کردستان
 امین مرادی در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در سنندج اظهار کرد: در راستای حمایت و تشویق نویسندگان غرب کشور و توجه ویژه به تولید متون نمایشی ارزشمند بر اساس باورها و ارزش‌های دینی و اسلامی سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌نویسی قلم سبز با حضور نمایشنامه‌نویسان استان‌های کردستان، کرمانشاه، ایلام، لرستان، آذربایجان‌ غربی، آذربایجان شرقی، خوزستان، همدان و اردبیل در بهمن ماه امسال در سنندج برگزار می‌شود.
وی به اهمیت تولید و تهیه نمایشنامه‌های منطبق با فرهنگ و هنر اسلامی و ایرانی اشاره کرد و افزود: سومین جشنواره نمایشنامه‌نویسی قلم سبز در دو بخش ویژه با عنوان بیداری اسلامی و با موضوعات وعده‌های قرآنی و بیداری اسلامی، جوانان و بیداری اسلامی، انقلاب اسلامی و بیداری اسلامی و در بخش  آزاد با اولویت متون برگرفته از ادبیات کلاسیک، آیین‌ها، رسوم، سنن، فرهنگ و فولکلور، متون دینی و زندگی شخصیت‌های دینی، ملی و موضوع دفاع مقدس برگزار می‌شود.
سرپرست حوزه هنری کردستان با بیان اینکه هر هنرمند می‌تواند حداکثر دو اثر را در هر بخش به جشنواره ارسال کند، خاطرنشان کرد: آثاری در مرحله ارزیابی و داوری قرار می‌گیرند، که تا زمان برگزاری جشنواره در هیچ جشنواره و مسابقه‌ای شرکت نکرده یا چاپ نشده باشند.
مرادی ضمن دعوت از تمام علاقه‌مندان برای حضور در این جشنواره، گفت: مهلت ارسال آثار تا 15  دی ماه سال ‌جاری خواهد بود و هنرمندان نمایشنامه‌نویس می‌توانند تا زمان یاد شده متون خود را یا از طریق مراکز حوزه هنری استان‌های یاد شده و یا از طریق پست به آدرس کردستان ـ  سنندج ـ خیابان فلسطین ـ روبه‌روی فرمانداری ـ دبیرخانه سومین جشنواره منطقه‌ای نمایشنامه‌نویسی قلم سبز ارسال کنند.
وی گفت: فراخوان مربوطه به تمام مراکز حوزه هنری، ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، مراکز تبلیغات اسلامی و نهادهای  فرهنگی و هنری، دانشگاه‌ها و مراکز تربیت معلم  استان‌ها و شهرستان‌های مربوطه ارسال شده است و علاقه‌مندان به شرکت در جشنواره می‌توانند ضمن مراجعه به ادارات مربوطه فرم حضور درجشنواره را دریافت کنند. 
سرپرست حوزه هنری کردستان همچنین با اشاره به شماره تماس 3243624،3227125 با پیش شماره 0871 به منظور پاسخگویی به مخاطبان، خاطرنشان کرد: هنرمندان می‌توانند برای دریافت فرم حضور علاوه بر مراکز فرهنگی و هنری اعلام شده به سایت حوزه هنری به آدرس www.Artsanandaj.ir مراجعه کنند.
‌مرادی در پایان افزود: راه‌یافتگان به بخش پایانی جشنواره اول بهمن ماه معرفی و جشنواره در آستانه جشن‌های پیروزی انقلاب اسلامی و ایام هفته وحدت با حضور راه یافتگان به بخش پایانی در سنندج برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول