اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس تبلیغات اسلامی سمنان:

20 گفتمان دینی در مدارس سمنان برگزار می‏شود

خبرگزاری فارس: رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان گفت: تا پایان سال جاری، 20 گفتمان دینی در مدارس سمنان برگزار می‏شود.

20 گفتمان دینی در مدارس سمنان برگزار می‏شود
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، حجت‏الاسلام یدالله تقوی‏نیا ظهر امروز در نشستی با اساتید گفتمان‏های دینی سمنان در محل اداره تبلیغات اسلامی این شهرستان افزود: جوانان و نوجوانان سرمایه‏های بالقوه‏ای هستند که در پویایی حیات جامعه و تداوم آن نقش بسزایی دارند.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اضافه کرد: دشمنان نظام و اسلام به دنبال ایجاد تردید و تاثیرگذاری بر جوانان و نوجوانان هستند.
وی اظهار داشت: یکی از بزرگ‏ترین بحران‏هایی که در جوامع اسلامی و جامعه ایران وجود دارد، بحران هویتی است که  به واسطه تکنولوژی جدید و وسایل ارتباطی نوین گریبان‏گیر جوانان شده است.
تقوی‏نیا در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر اهمیت برگزاری گفتمان‏های دینی به منظور مقابله با توطئه دشمنان گفت: این جلسات در راستای گفتمان‏سازی مفاهیم دینی و اسلامی و ترویج آن در جامعه با هدف بومی‏سازی فرهنگی صورت می‏گیرد.
رئیس اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان اظهار داشت: هویت‏بخشی به قشر جوان، رفع شبهات دینی به تناسب مقتضیات زمان و تقویت نظام تبلیغ دینی از دیگر اهداف برگزاری گفتمان‏های دینی است.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان نیز از برگزاری مراسم سوگواری و عزاداری امام حسین (ع) در موسسه قرآنی ریحانة‏النبی (ص) این شهر خبر داد.
سید حسین طباطبایی افزود: این مراسم دهه اول محرم و صفر ویژه خواهران و با حضور اساتید، متعلمان رشته‏های قرآنی و اقشار مختلف مردم برگزار می‏شود.
وی تصریح کرد: برگزاری زیارت عاشورا، سخنرانی، مداحی و ختم قرآن کریم به نیت امام حسین (ع) و یاران باوفایش از دیگر برنامه‏هایی است که توسط این موسسه در دهه  اول محرم برگزار می‏شود.
کارشناس قرآنی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان سمنان یادآور شد: موسسه قرآنی ریحانة‏النبی، یک موسسه غیرانتفاعی است که در زمینه برگزاری کلاس‏های نهضت قرآن‏آموزی، دوره تخصصی قرآن کریم و برنامه‏های فرهنگی و مذهبی در طول سال فعالیت دارد و دارای مجوز  فعالیت از سوی دارالقرآن الکریم استان سمنان است.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول