اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر سازمان بازنشستگی کردستان خبر داد:

پرداخت پاداش پایان خدمت 60 درصد بازنشستگان کردستان

خبرگزاری فارس: مدیر سازمان بازنشستگی کردستان گفت: تاکنون پاداش پایان خدمت 60 درصد بازنشستگان استان پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال‌جاری این پاداش به 40 درصد باقی مانده نیز پرداخت شود.

پرداخت پاداش پایان خدمت 60 درصد بازنشستگان کردستان
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، رسول مرادپور شامگاه چهارشنبه در مراسم تجلیل از بازنشستگان استانداری کردستان در سنندج، ضمن گرامیداشت هفته بسیج، اظهار داشت: مجموعه کارکنان این سازمان ارائه خدمت به بازنشستگان را افتخار خود می‌دانند.
وی افزود: حضور بازنشستگان در سازمان بازنشستگی استان مایه دلگرمی و قوت قلب کارکنان این مجموعه بوده و امکان بهره‌مندی از تجربیات ارزشمند این عزیزان را فراهم می‌کند.
مدیر سازمان بازنشستگی کردستان تصریح کرد: امنیت و آسایش کنونی کشور مرهون ایثار و از خود گذشتگی بسیجیان در طول دوران 8 سال دفاع مقدس است و این مجاهدت‌ها باید به بهترین نحوه ممکن ارج نهاده شود.
مرادپور در ادامه با تقدیر از مسئولان استانداری کردستان به منظور برپایی این مراسم، تجلیل از بازنشستگان را تجلیل از یک عمر تلاش بی‌وقفه انسان‌هایی دانست که با جان و دل در راستای ارائه خدمت به هموطنان خود تلاش کرده‌اند.
وی همچنین به بیان برخی اقدامات کانون بازنشستگان استان در راستای خدمت‌رسانی هرچه بیشتر به بازنشستگان استان پرداخت و گفت: با رایزنی‌های صورت گرفته با سازمان مهمانسراهای ایرانگردی و جهانگردی، بازنشستگان می‌توانند با ارائه کارت منزلت، حکم بازنشستگی و یا فیش حقوقی از تخفیف 40 درصدی استفاده از خدمات این مهمانسراها در سراسر کشور بهره گیرند.
مدیر سازمان بازنشستگی استان کردستان در بخش دیگری از سخنان خود یادآور شد: بازنشستگان همچنین می‌توانند از تورهای سیاحتی زیارتی شرکت‌های طرف قرارداد با سازمان که طبق هماهنگی‌های صورت گرفته در خدمات خود یک میلیون و 500 هزار ریال تخفیف خواهند داد، استفاده کنند.
مرادپور ادامه داد: اختصاص سهمیه حج عمره مفرده به بازنشستگان و ارائه وام‌های جعاله و ودیعه مسکن تا سقف 15 میلیون ریال از دیگر خدماتی است که به بازنشستگان استان ارائه می‌شود.
وی در پایان ضمن ارائه آماری از تعداد بازنشستگان استان، گفت: تاکنون پاداش پایان خدمت 60 درصد بازنشستگان استان پرداخت شده و امیدواریم تا پایان سال‌جاری این پاداش به 40 درصد باقی مانده نیز پرداخت شود.
گفتنی است: میانگین حقوق دریافتی بازنشستگان در استان کردستان 5 میلیون و 700 هزار ریال است.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول