اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

بلاژویچ:

به فکر دیدار در جام حذفی هستیم

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم فوتبال صنعت مس کرمان گفت: خیلی خوشحالم که این پیروزی بار دیگر مس را از انتهای جدول جدا کرد و برای باشگاه شرایط مناسبی را رقم می‌زند با این پیروزی روحیه‌بخش ما با آمادگی بیشتر به فکر دیدار خود در جام حذفی هستیم.

به فکر دیدار در جام حذفی هستیم
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، میروسلاو بلاژویچ شامگاه چهارشنبه پس از پیروزی تیمش در برابر ملوان بندر‌انزلی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از اینکه این مسابقه در نهایت به نفع مس خاتمه پذیرفت خوشحال هستم، بازی سختی بود و ما بر روی امتیازات این بازی حساب کرده بودیم.
وی افزود: حریف تیم جوان و با روحیه بالا بود، آن‌ها توانسته بودند استقلال را شکست دهند و در برابر سپاهان نیز بازی با‌کیفیتی را از خود به نمایش گذارند، ملوان از بازیکنان جنگنده‌ای برخوردار بود و ما تیم ضعیفی را شکست ندادیم.
بلاژویچ با ابراز رضایت از پیروزی در این مسابقه ابراز داشت: خیلی خوشحالم از اینکه این پیروزی بار دیگر مس را از انتهای جدول جدا کرد و برای باشگاه شرایط مناسبی را رقم می‌زند، با این پیروزی روحیه‌بخش ما با آمادگی بیشتر به فکر دیدار خود در جام حذفی هستیم.
وی در مورد عصبانیتش در دقایق پایانی مسابقه و همچنین برخی مسائل انتهای مسابقه گفت: من مربی احساساتی هستم و نسبت به تیمم احساس مسئولیت دارم، ما در شرایط خاصی هستیم، بعد از پیروزی یک بگو مگو بین دو نفر از دوستان رخ داد که این مسئله موجب شد تا تیم در درون رختکن تحت تأثیر قرار گیرد.
بلاژویچ با امتناع از بیان نام دو فردی که در پایان مسابقه و در رختکن برای مس حاشیه‌سازی کرده‌اند، عنوان کرد: من حکم پدر این تیم را دارم، اتفاقات به خوبی و خوشی پایان یافت و من نیز علاقه‌ای به بازگو کردن آن ندارم، این یک مسئله خانوادگی بود و علاوه بر آنکه من بازیکنان را تنبیه نمی‌کنم، اما اگر نتوانند در چارچوب مورد نظر ما قرار بگیرند، اخراج می‌شوند.
سرمربی مس کرمان عدم حضور نام سجاد حسینی‌زاده بازیکن جوان کرمانی را برای حضور در میدان در لیست 18 نفره تیمش را خیلی بد دانست و عنوان کرد: این یک اشتباه نابخشودنی و بزرگ بود، چنین اشتباهی قابل بخشش نیست و باشگاه باید با فرد خاطی برخورد لازم را داشته باشد.
بلاژویچ مصدومت عادل کلاه‌کج را جدی ندانست و افزود: خوشحالم که مصدومت شجاع خلیل‌زاده و احمد حسن‌زاده رفع شده و این دو بازیکن نیز می‌توانند به تیم کمک کنند.
وی، حسن‌زاده را بازیکنی‌ ارزشمند دانست و گفت: آینده درخشانی در انتظار حسن‌زاده است، علاوه بر آنکه من مربی هستم که به جوانان بها می‌دهم و کار با آن‌ها را دوست دارم.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول