اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جهرم خبر داد:

برگزاری جشنواره قرآن، ولایت و امنیت در جهرم

خبرگزاری فارس: رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جهرم از برگزاری جشنواره قرآن، ولایت و امنیت در جهرم خبر داد.

برگزاری جشنواره قرآن، ولایت و امنیت در جهرم
حجت‌الاسلام محمدرحیم اقبال زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جهرم اظهار داشت: چهارمین جشنواره قرآنی، فرهنگی ویژه خانواده‌ها و کارکنان نیروی انتظامی شهرستان جهرم در نخستین روز از ماه محرم در تالار علامه امینی این شهرستان برگزار می‌شود.
وی افزود: این جشنواره با هدف مانوس کردن خانواده‌ها و پرسنل نیروی انتظامی جهرم با قرآن و ورود این کتاب آسمانی و مقدس به زندگی روزمره آنها همزمان با سراسر کشور برگزار می‌شود.
رئیس عقیدتی سیاسی فرماندهی انتظامی جهرم با اشاره به شعار این جشنواره امنیت را محصول قرآن و ولایت دانست و ابراز داشت: قرآن کریم در مورد امنیت آیات بسیاری دارد که از ابعاد مختلف به امنیت و لزوم وجود آن در جامعه اسلامی پرداخته شده و دستیابی به امنیت روانی و اجتماعی مهمترین رویکرد قرآن در تبیین این آیات است.
اقبال زاده با اشاره به نقش مهم امنیت اجتماعی در تحقق امنیت روانی خاطرنشان کرد: بنا بر آیات قرآن و آموزه‌های اسلامی امنیت اجتماعی مقدمه‌ای برای ایجاد امنیت روحی افراد جامعه است که این مهم نیز با اتصال به مبانی قرآنی حاصل می‌شود.
انتهای پیام/ح30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول