اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل تعاون کرمان:

رسالت روابط عمومی‌ها انعکاس عملکرد دولت است

خبرگزاری فارس: مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان با بیان اینکه دشمنان نظام اسلامی قصد دارند، تلاش دولتمردان ایران را بی‌ثمر جلوه دهند، گفت‌: رسالت اصحاب روابط عمومی در شرایط کنونی انعکاس مناسب و وسیع عملکرد دولت است.

رسالت روابط عمومی‌ها انعکاس عملکرد دولت است
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان به نقل از روابط عمومی اداره کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان، سید‌جواد منصوری در گردهمایی اعضای انجمن روابط عمومی استان کرمان اظهار داشت: دشمنان خارجی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و فتنه‌جویان داخلی همواره سعی کرده‌اند با بهره‌گیری از تمام توان خود‌، باور مردم ولایت‌محور ایران را در تحقق آرمان‌های والای انقلاب اسلامی خدشه‌دار کنند که به حول و قوه الهی هیچگاه به اهداف شوم خود نمی‌رسند.
وی با اشاره به پیروزی حرکت اسلام‌خواهی مردم کشورهای منطقه گفت: ملت‌های بیدار دول استکباری نیز هم‌اکنون علیه نظام سرمایه‌داری، فریاد‌ آزادی‌خواهی سرداده‌اند و به خواست خداوند در آینده شاهد نابودی کامل نظام سلطه در جهان هستیم.  
منصوری با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج به تمام فعالان این عرصه بیان داشت: هم‌اکنون ترس از ولایت‌فقیه و بسیجیان غیور در بین دشمنان ایران اسلامی موج می‌زند.
وی تنها راه پیروزی بر دشمنان نظام اسلامی را ارتقای روحیه بسیجی در جامعه و پیروی از منویات رهبر معظم انقلاب دانست و افزود: به حمد‌الله با درایت مسؤلان بسیج‌، هم اکنون فعالیت بسیجیان غیور در عرصه‌های مختلف گسترش یافته است.
وی واحدهای روابط عمومی را چشم بصیر و گوش شنوای هر مدیری دانست و گفت‌: می‌توان با تحلیل مناسب انعکاس عملکرد دستگاه دولتی در جامعه‌، نقاط ضعف آن سازمان را برای ارائه خدمت‌رسانی مناسب  به مردم رفع کند.
مدیر‌کل تعاون‌، کار و رفاه اجتماعی استان کرمان عملکرد روابط عمومی این اداره کل را خوب ارزیابی کرد و گفت‌: امید است، برپایی اینگونه جلسات تعامل دستگاه‌های اجرایی را بر‌اساس اصل هم‌افزایی افزایش دهد.
در این گردهمایی رئیس هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان با گرامیداشت روز خانواده و هفته بسیج گفت‌: مسؤلان روابط عمومی می‌توانند با تدبیر مناسب‌، فرهنگ ایثار بسیجی را در بین کارکنان سازمان‌های مختلف ترویج دهند.
رضا غلامرضایی هدف از برگزاری این جلسه را برپایی انتخابات به منظور تکمیل یک عضو اصلی هیئت‌مدیره و چهار عضو علل و بدل هیئت‌مدیره انجمن روابط عمومی استان کرمان اعلام کرد و گفت‌: این امر به دلیل افزایش اعضای هیئت‌مدیره این انجمن از هفت نفر به 9 نفر و همچنین انتقال محل کار حمید شیخ‌اسدی عضو سابق هیئت‌رئیسه انجمن روابط عمومی به خارج از استان صورت گرفته است.
انتهای پیام/ص30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول