اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست نساجی قائمشهر:

نساجی بازی سختی در برابر فوتبال هرمزگان دارد

خبرگزاری فارس: سرپرست تیم فوتبال نساجی قائمشهر در آستانه بازی تیمش در برابر آلومینیوم هرمزگان گفت: بازی سختی در مقابل این تیم داریم.

نساجی بازی سختی در برابر فوتبال هرمزگان دارد
رضا نیکزاد امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرستان ساری بیان داشت: هر دو تیم نساجی و آلومینیوم از تیم‌های خوب و باسابقه فوتبال کشور هستند که فکر می‌کنم با توجه به قدمت و سابقه این دو تیم در لیگ بازی قابل قبولی از این دو تیم در زمین مسابقه شاهد باشیم.
وی خاطرنشان کرد: نساجی در خانه با حضور تماشاگران پرشورش به هیچ تیمی باج نخواهد داد و با تشویق هزاران هواداران می‌تواند پیروز بازی باشد.
نیکزاد در ادامه تصریح کرد: برای بازی در برابر آلومینیوم بازیکنان زیر نظر کادر فنی تمرینات خوبی پشت سر گذاشتند و با آمادگی بدنی و مطلوب فقط برای کسب سه امتیاز وارد میدان مسابقه می‌شوند.
این فعال فوتبال مازندران گفت: نساجی از یکی از باشگاه‌های باسابقه استان محسوب می‌شود که برای موفقیت این باشگاه کمک مسئولان ورزش و سیاسی استان و  شهرستان را می‌طلبد که تاکنون به آن صورت این حمایت انجام نشد.
سرپرست نساجی قائمشهر در ادامه تصریح کرد: درست است که برای مدعی بودن در جدول باید پیروز بازی باشیم ولی بازیکنان باید هوشیار باشند و حریف را دست کم نگیرند.
نیکزاد در پایان اذعان داشت: آلومینیوم هرمزگان از تیم‌های خوب کشور است که کادر فنی این تیم با برنامه هستند و برای کسب امتیاز این بازی برنامه‌ریزی کردند.
به گزارش فارس، از هفته هشتم لیگ دسته یک فوتبال باشگاه‌های کشور جام آزادگان عصر پنجشنبه سوم آذر از ساعت 14 تیم نساجی قائمشهر در ورزشگاه شهید وطنی قائمشهر میزبان آلومینیوم هرمزگان است.
نساجی قائمشهر هم‌اکنون با 10 امتیاز در رده پنجم جدول رده‌بندی در گروه خود جای دارد.
انتهای پیام/ن۳۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول