اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس گیلان خبر داد:

کشف 14 کیلو شیشه در انزلی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس گیلان از کشف حدود 14 کیلوگرم ماده مخدر صنعتی از نوع شیشه و دستگیری دو قاچاقچی از جمله یک زندانی فراری در انزلی خبر داد.

کشف 14 کیلو شیشه در انزلی
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، ابراهیم‌ قائدرحمتی پیش از ظهر امروز در جلسه نیروی انتظامی استان به میزان کشفیات ماده مخدر در بندر انزلی اشاره کرد و اظهار داشت: کشف مقدار حدود 14 کیلوگرم شیشه با گزارش‌های مردمی صورت گرفت.
وی افزود: به دنبال گزارش‌های مردمی مبنی بر فعالیت شخصی در زمینه تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در سطح وسیع، پلیس مبارزه با مواد مخدر استان با همکاری گروه‌های عملیاتی مبارزه با مواد مخدر انزلی پس از اطمینان از صحت گزارش واصله موضوع را بلافاصله در دستور کار خود قرار دادند.
فرمانده انتظامی گیلان در ادامه تشریح موضوع این کشفیات اذعان داشت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر پس از اطمینان و کسب مجوز از مقام قضایی با رعایت موازین شرعی و قانونی وارد محل تهیه و توزیع مواد شده و با بازرسی از این منزل 13 کیلو و 760 گرم مواد مخدر صنعتی شیشه کشف و دو متهم را در این راستا دستگیر کردند.
وی با بیان اینکه دو متهم دستگیر شده در حال بسته‌بندی مواد و آماده کردن آن برای فروش بودند، اظهار داشت: با سرعت‌عمل ماموران عملیات ویژه مبارزه با مواد مخدر، این دو قاچاقچی موفق به پایان رساندن عمل شوم خود نشدند.
قائدرحمتی با بیان اینکه یکی از این دو متهم دستگیر شده زندانی فراری است، ابراز داشت: تحقیقات برای مشخص شدن زوایای دیگر این پرونده همچنان در دستور کار پلیس قرار دارد.
 
* دستگیری یک مزاحم اینترنتی در گیلان

رئیس پلیس فتای نیروی انتظامی گیلان نیز در این جلسه از فاش شدن هویت پنهان یک مزاحم اینترنتی در این استان خبر داد.
ایرج محمدخانی اظهار داشت: یک فقره پرونده از دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان رشت به دادخواهی خانمی با هویت معلوم ارجاع شده مبنی بر اینکه شخصی ناشناس مدتی است از طریق اینترنت برای وی مزاحمت ایجاد کرده و با حرف‌های توهین­آمیز و تهدید به اسید پاشی، خواستار دوستی نامشروع با او است، که با توجه به این قضیه موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت. 
وی اضافه کرد: کارشناسان پلیس با تحقیقات پلیسی از خانم شاکی و پی­جویی‌های فنی و پلیسی موفق شدند مزاحم اینترنتی ساکن یکی از شهرهای گیلان را شناسایی و هویت وی را فاش کنند.
رئیس پلیس فتای گیلان با بیان اینکه پرونده این متهم با صدور نیابت قضایی برای دستگیری مجرم به دادسرای محل اقامت متهم ارجاع شد، خاطرنشان کرد: مزاحمت‌های اینترنتی از مصادیق محتوای مجرمانه موضوع ماده 21 قانون جرایم رایانه­ای است.
وی با اشاره به اینکه قانونگذار برای مرتکبان مزاحمت‌های اینترنتی مجازات حبس و جزای نقدی تعیین کرده است، از مردم گیلان خواست تا در صورت بروز موارد مشابه با مراجعه به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان مربوطه و تنظیم شکایت و ارجاع پرونده به پلیس فتا، مجرم یا مجرمان را تحت تعقیب قرار دهند.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول