اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته سوم لیگ برتر کشتی؛

تله کابین گنج‌نامه همدان برق گلوگاه مازندران را ضربه فنی کرد

خبرگزاری فارس: تیم کشتی تله‌کابین گنج‌نامه همدان موفق شد تیم کشتی مجاهدان صنعت برق گلوگاه مازندران را با شکست بدرقه کند.

تله کابین گنج‌نامه همدان برق گلوگاه مازندران را ضربه فنی کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از همدان، سه‌شنبه شب تیم کشتی تله‌کابین گنج‌نامه همدان در سالن ابن‌سینای این شهر موفق شد با اقتدار و با نتیجه هفت بر صفر برابر مجاهدان صنعت برق گلوگاه به برتری دست یابد.
در این دیدار که به صورت مستقیم از شبکه سوم سیما نیز پخش شد، در اوزان هفت‌گانه به ترتیب حسین رحمانی، همت کریمی‌راد، میثم حیدری، مسعود حیدریان، محمد قاسمی‌زاده، حمید کمروند و خشایار دهستانی، از تله‌کابین گنج نامه، بر ادریس کشیر، میلاد طهماسبی، علی‌اصغر طهماسبی، مهدی مردانی، سعید میرزاپور، مصطفی محمودجانلو و شاهین چراغعلی غلبه کردند.
سعید گودرزی، سرمربی تیم تله‌کابین گنج‌نامه در این دیدار به سه تن از کشتی‌گیران اصلی خود، سعید ابراهیمی، صادق گودرزی و میثم مصطفی جوکار استراحت داده بود.


* حاشیه‌های برگزاری دیدار کشتی همدان و مازندران
عباس صوفی، رئیس هیئت فوتبال همدان و علیرضا شمسی‌پور، قائم‌مقام فعلی باشگاه پاس با حضور در جایگاه ویژه این دیدار را از نزدیک تماشا کردند که مورد تشویق تماشاگران نیز قرار گرفتند.
این دیدار که قرار بود راس ساعت 17 آغاز شود، به دلیل هماهنگی با شبکه سوم سیما برای پخش زنده، با یک ساعت تاخیر و راس ساعت 18 آغاز شد.
پیش از آغاز این دیدار از مهدی دزفولیان، عبداله کاظمی روشن و محمود موحدی به عنوان پیشکسوت و از حسن یلفانی، محمد ایرانی، حسین بربط، رضا ابرارخرم و سید جلیل جگرگوشه به عنوان مربیان و کشتی‌گیران پرافتخار گذشته و نجم‌الدین کرم‌الهی، مدیر حراست اداره کل ورزش و جوانان استان همدان به سبب همکاری نزدیک با هیئت کشتی استان، تقدیر شد.
طبق اعلام قبلی، مقرر شده بود از خبرنگاران ورزشی نیز در این مراسم تقدیر شود که این اتفاق به وقوع نپیوست.
در این دیدار سه تن از کشتی‌گیران اصلی تله‌کابین گنج‌نامه همدان؛ سعید ابراهیمی، صادق گودرزی و میثم مصطفی جوکار به روی تشک نرفتند و  سعید گودرزی سرمربی تیم تله‌کابین در این دیدار به آنها استراحت داده بود.
حدود دو هزار تماشاگر مشتاق این دیدار را از نزدیک مشاهده کردند.
سید عبدی افتخاری مدیرکل ورزش و جوانان استان، عباس صوفی رئیس هیئت فوتبال استان و علیرضا شمسی‌پور، قائم مقام باشگاه پاس همدان از نزدیک این دیدار را به نظاره نشستند.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول