اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

قاضی‌زاده:

مردم عربستان به رسالت تاریخی خود برای حذف آل‌سعود عمل کنند

خبرگزاری فارس: نماینده مردم مشهد در مجلس گفت: مردم سرزمین عربستان رژیم آل‌سعود را که وابسته به صهیونیست جهانی است از سرزمین حجاز اخراج و به رسالت تاریخ خود جامعه عمل بپوشانند.

مردم عربستان به رسالت تاریخی خود برای حذف آل‌سعود عمل کنند
به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، سید امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: رژیم آل‌سعود عملا به جاده صاف‌کن آمریکا و اسرائیل غاصب تبدیل شده و عملا به عنوان ژاندارم این کشورها در منطقه عمل می‌کند.
وی با اشاره به اینکه عربستان در نشست گروه 20 به بحران مالی آمریکایی‌ها کمک کرده است، تصریح کرد: خاندان آل‌سعود دشمنی جاهلانه را نیز با برادران مسلمان خود در مصر، سوریه، غزه و دیگر مسلمانان آزادی‌خواه جهان آغاز کرده است.
استاد دانشگاه شهید بهشتی تهران خاطرنشان کرد: حاکمان عربستان اگر چشم عقل خود را باز کنند خواهند دید که تمام کشورهای که حاکمان آنها مانند عربستان بود سقوط کرده یا در حال نابودی هستند.
وی با بیان اینکه آل سعود به جای اینکه با مردم مسلمان جهان همراه شوند به دنبال نوکری آمریکا هستند، گفت: تاریخ نشان داده آمریکایی‌ها نیروهای دست نشانده خود را زمانی که تاریخ مصرف آنها گذشته مانند دستمال کاغذی بی‌ارزشی به دور می‌اندازند.
عضو فراکسیون اصول‌گرایان مجلس در ادامه افزود: آمریکایی‌ها سعی دارند با کمک عربستان که به‌وجود آورنده تروریسم با حمایت از طالبان است جای مظلوم و ظالم را عوض کرده و ایران را نماینده تروریسم در جهان معرفی کنند.
وی تصریح کرد: آنها با انجام حرکات تروریستی سعی خواهند کرد ارتباط مردم ایران با آزادی‌خواهان جهان به‌ویژه انقلابیون کشورهای جهان اسلام را قطع کرده و کانالی برای فشار به ایران برای کوتاه آمدن از خواسته‌های به حق خود ایجاد کنند.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول