اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دفتر ادبیات حوزه هنری:

عنایات ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس به رزمندگان می‌شد

خبرگزاری فارس: رئیس دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری با اشاره به ویژگی‌های دوران دفاع مقدس گفت: عنایات ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس به رزمندگان می‌شد.

عنایات ویژه‌ای در دوران دفاع مقدس به رزمندگان می‌شد
به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، ‌مرتضی سرهنگی در یازدهمین نشست بانوان راوی دفاع مقدس با بیان اینکه در طول هشت سال دفاع مقدس به رزمندگان عنایات خاصی می‌شد و اتفاقات عجیبی برای تک تک افراد رخ می‌داد که هر کدام از این خاطرات را می‌توان به‌ صورت کتاب در اختیار نسل‌های دیگر قرار داد‌، افزود: افرادی که فکر نمی‌کردند روزی کتاب به تحریر در بیاورند و حتی افرادی که سواد نوشتاری هم نداشتند امروز خاطراتشان به‌صورت کتاب منتشر شده است.
وی در ادامه خاطرنشان کرد: راوی باید در نقل خاطرات امانت‌دار باشد و خاطرات را به طور کامل و عین حقیقت بیان کند و حتی نباید از بیان عواطف شخصی جلوگیری کند، به گونه‌ای که نسل جدید بعد از خواندن خاطرات راویان برداشت غلط نکند.
در ادامه این نشست با یاد و خاطره شهید سید محمد قریشی یکی از رزمندگان هشت سال دفاع مقدس ضمن تجلیل از مقام شامخ این شهید والا مقام، سمیه عسگری همسر شهید قریشی به نقل خاطراتی از ایشان پرداختند. 
جلسات هم‌اندیشی بانوان راوی به صورت ماهانه و با حضور بانوان راوی همچون سیده زهرا حسینی راوی کتاب «دا»، معصومه رامهرمزی راوی کتاب «یکشنبه آخر»، مینا کمایی راوی کتاب «دختران اپی دی»، شمسی سبحانی راوی کتاب «از چند ده لا تا جنگ»، زهره ستوده راوی کتاب «پاییز 59»، شهلا غیاثوند راوی کتاب «اینک شوکران 3»، سید نساء هاشمیان «راوی کتاب نیمه پنهان»، زهرا پناهی «راوی کتاب دلیل» برگزار می‌شود.
این گزارش حاکی است، یازدهمین نشست بانوان راوی دفاع مقدس با حضور مرتضی سرهنگی رئیس دفتر ادبیات و هنر مقاومت حوزه هنری و جمعی از هنرمندان و عاشقان راه ایثار و شهادت در شهرری برگزار شد.
انتهای پیام/ش30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول