اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل خبر داد:

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در گونی‌های سیب زمینی

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل با بیان اینکه طی عملیاتی بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر از یک قاچاقچی به دست آمد، گفت: این قاچاقچی تریاک را در میان کیسه‌های سیب‌زمینی پنهان کرده بود و قصد توزیع و ترانزیت آن را به آن سوی مرزها داشت.

کشف ۳۰ کیلوگرم تریاک در گونی‌های سیب زمینی
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، موسی عالیزاده ظهر امروز در جمع خبرنگاران از دستگیری یک کلاهبردار حرفه‌ای و سابقه‌دار در این استان خبر داد و اظهار داشت: این کلاهبردار با جعل عنوان از افراد اقدام به اخاذی و کلاهبرداری می‌کرد که با هوشیاری مردم و پلیس دستگیر شد.
وی گفت: براساس یک مورد از گزارش‌های مردمی که به پلیس آگاهی ارائه شده بود ما با کسب اطلاعات لازم، عملیات تحقیق و بررسی خود را انجام دادیم و متوجه شدیم فردی با اسامی مختلف در حال کلاهبرداری در شهر اردبیل است.
این مسئول ابراز داشت: کارآگاهان زبده معاونت آگاهی فرماندهی انتظامی استان اردبیل ماموریت یافتند تا این عملیات را با بررسی و تحقیق کامل انجام دهند به طوری که متوجه شدیم این فرد به اسامی مختلف و در شهرهای متعدد خود را معرفی کرده و اقدام به اخاذی می‌کند.
وی ادامه داد: یکی از کلاهبرداری‌های آشکار این فرد شیاد مراجعه به یکی از نمایندگی‌های شرکت سایپا در استان اردبیل بوده که موفق شده از این شرکت بیش از سه میلیارد ریال کلاهبرداری کند به طوری که با خریداری 9 دستگاه انواع خودرو اقدام به فرش آنها کرده است.
رئیس پلیس آگاهی استان اردبیل گفت: این پلیس با اقدامات محرمانه‌ای که در این راستا انجام داد توانست این فرد را دستگیر و متهم را با قرار صادره روانه زندان کند.
وی ادامه داد: با اعترافاتی که این فرد کلاهبردار کرد، مشخص شد چندین فقره کلاهبرداری و اخاذی در شهرهای مختلف کشورمان انجام داده است.
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، همچنین در عملیات دیگری به همت پلیس مبارزه با مواد مخدر استان بیش از 30 کیلوگرم مواد مخدر از یک قاچاقچی به دست آمد.
این قاچاقچی که راننده کامیون است تریاک را در میان کیسه‌های سیب‌زمینی از استان‌های مرکزی کشور وارد اردبیل کرده و قصد توزیع و ترانزیت آن را به آن سوی مرزها داشته است.
در شهرستان مشگین‌شهر نیز ماموران انتظامی 11 کیلوگرم تریاک و یک کیلوگرم شیشه را از قاچاقچیان کشف و ضبط کرده‌اند.
 به گفته علی اصلانی‌فرد فرماندهی انتظامی شهرستان مشگین‌شهر در این ارتباط شش نفر دستگیر و تحویل مقامات قضایی شدند.
ماموران انتظامی شهرستان بیله‌سوار نیز سه کیلوگرم مواد مخدر را در 24 ساعت گذشته کشف و ضبط کردند.
در پی کسب مبنی بر توزیع مواد مخدر توسط قاچاقچیان مراتب به فوریت در دستور کار پلیس  مبارزه با مواد مخدر شهرستان مرزی بیله‌سوار قرار گرفت و با تلاش‌های انجام شده ماموران این معاونت موفق شدند سه کیلوگرم تریاک را کشف و در این ارتباط سه نفر را دستگیر و تحویل مقامات قضایی دهند.
انتهای پیام/و۱۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول