اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرهنگی و تبلیغ سازمان تبلیغات اسلامی:

مذهب تشیع و نهضت عاشورا استبداد غرب را نابود می‌کند

خبرگزاری فارس: معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مذهب تشیع و خط سرخ نهضت عاشورا با به لرزه انداختن پایه‌های حکومت‌های غربی، استبداد آنان را نابود می‌کند.

مذهب تشیع و نهضت عاشورا استبداد غرب را نابود می‌کند
به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، حجت‌الاسلام حسین روحانی‌نژاد ظهر امروز در همایش روحانیون تبریز در آستانه ماه محرم اظهار داشت: عاشورا موجب فضیلت امت اسلامی بر سایر ادیان الهی است و باید این پیام از طریق منابر روحانیون به مخاطبان برسد.
وی افزود: این نهضت مانع از انحراف در مسیر اسلام و آرمان‌های الهی آن می‌شود و از این رو با سیره ظلم‌ستیزی خود مانعی بزرگ بر سر راه مستبدان و ظالمان جهان است.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی بیان کرد: اکنون که بیداری اسلامی در منطقه و بیداری ملت‌های مظلوم در جهان با قدرت در حال ریشه دواندن است همه مبارزان خط اول این حرکت معتقدند که انقلاب اسلامی پرچمدار بیداری ملت‌ها است و به یاری خدا شاهد به بار نشستن دوباره قدرت اسلام در جهان هستیم.
روحانی‌نژاد اضافه کرد: شعار تمام ملت‌های اسلامی برگرفته از مکتب عاشورا است و خون امام حسین (ع) با حرارت بیشتری می‌جوشد تا یوغ بردگی از گردن ملت‌ها برداشته شود.
وی ادامه داد: تلاش‌ها برای به انحراف کشیدن این انقلاب‌ها از مسیر اصلی خود توسط ایادی آمریکا و اسرائیل وجود دارد اما رهبری داهیانه مقام عظمای ولایت موجب خنثی شدن این توطئه‌ها شده و پیام ایشان در خطبه‌های نمازجمعه به جوانان مصری راهگشای همه ملت‌های اسلامی در راه مبارزه علیه استبداد و استعمار شد.
روحانی‌نژاد خاطرنشان کرد: دنیا هم اکنون به اهمیت و نقش ولایت فقیه و روحانیت در اداره جامعه اسلامی پی برده و از قدرت بی‌بدیل آن آگاهی دارد از این رو سعی دارد با نفوذ کلام شیعه مقابله و قدرت روحانیت و مرجعیت شیعی را زایل کند.
معاون فرهنگی سازمان تبلیغات اسلامی گفت: امروز وبلاگ‌ها، فیلم‌ها، بازی‌های رایانه‌ای و ابزارهای نوین رسانه‌ای برای مقابله با این تفکر تجهیز شده‌اند اما همگی به قدرت نفوذ منابر در بین مومنان مسلمان اعتقاد داشته و تلاش می‌کنند تا به هر نحو ممکن چهره روحانیت و مرجعیت را در نظر مسلمانان به ویژه نسل جوان مخدوش کنند.
روحانی‌نژاد، نفوذ دادن خرافات، تحریفات و وهمیات در مجالس شیعه را ترفند دشمنان اسلام برای تخریب چهره این مذهب اسلامی دانست و بیان کرد: این اقدامات با هوشیاری روحانیت و رفع جهل مردم نسبت به برخی مسائل قابل حل است چرا که ناآگاهی‌ها بهترین ابزار برای پیشبرد این نقشه‌های شوم است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول