اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در پایان رقابت 350 دو و میدانی‌کار؛

برترین‌های دوی همگانی قم معرفی شدند

خبرگزاری فارس: دبیر هیئت دو ‌و‌ میدانی استان قم گفت: مسابقه دو همگانی به مناسبت گرامیداشت روز نوجوان در قم برگزار شد و نفرات برتر خود را شناخت.

برترین‌های دوی همگانی قم معرفی شدند
علی رضایی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس‌ اظهار کرد: این مسابقه با همکاری اداره‌ کل ورزش و جوانان و اداره کل آموزش و پرورش استان قم در مسیر خیابان مرکزی بوستان تفریحی ورزشی غدیر شهر مقدس قم برگزار شد.
وی با بیان اینکه شرکت در این مسابقه ورزشی برای تمام علاقه‌مندان به ورزش در استان قم آزاد بود، خاطرنشان کرد: دوست‌داران ورزش در این دو همگانی در رده سنی نوجوانان با یکدیگر به رقابت پرداختند و این روز را گرامی داشتند.
دبیر هیئت دو ‌و‌ میدانی استان قم عنوان کرد: در پایان این مسابقه دو همگانی که با حضور کثیر علاقه‌مندان به ورزش انجام پذیرفت، به سه نفر از نفرات برتر شرکت‌کننده با حضور مسئولان و در جمع شرکت‌کنندگان مختلف جوایز نفیسی اهدا شد.
وی با اشاره به نفرات برتر این دوره از مسابقات دوی همگانی نوجوانان استان قم، خاطرنشان کرد: 350 دو و میدانی‌کار در این مسابقه شرکت کرده بودند که از بین همه شرکت‌کنندگان در این مسابقه به قید قرعه به سه شرکت کننده جوایزی تعلق گرفت.
رضایی اظهار کرد: پس از پایان این مسابقه، تمام دوندگان شرکت‌کننده و علاقه‌مندان به ورزش روز نوجوان را گرامی داشتند و روزی خاطره‌انگیز در ورزش همگانی استان قم با حضور این عزیزان رقم خورد، ضمن اینکه نفرات اول تا سوم نیز معرفی و تجلیل شدند.
وی بیان کرد: در پایان رقابت دو و میدانی‌کاران شرکت‌کننده در این دوره از رقابت‌ها احمد ابراهیمی زودتر از سایرین به خط پایان رسید و موفق به کسب مقام قهرمانی شد، ضمن اینکه مقام دوم و عنوان نایب قهرمانی را حسین میرزایی کسب کرد و مقام سوم به مهدی ذوالفقارفر رسید.
دبیر هیئت دو ‌و‌ میدانی استان قم در ادامه تصریح کرد: هدف از برگزاری این مسابقه دوی همگانی، علاوه بر گرامیداشت روز نوجوان، ترویج فرهنگ شرکت در برنامه‌های ورزش همگانی بین مردم به ویژه نوجوانان بود که امیدوارم هیئت دو ‌و میدانی رسالت خود در این زمینه را همچون گذشته با رضایت مردم ورزش‌دوست استان قم محقق کند.
وی اظهار کرد: نظیر چنین برنامه‌هایی در مناسبت‌های مختلف سال از سوی هیئت دو ‌و‌ میدانی قم برگزار می‌شود که در همین راستا مهم‌ترین برنامه‌های هیئت دو‌ و میدانی تا پایان سال در روز بسیج، گرامیداشت دهه فجر و چند مناسبت دیگر به انجام خواهد رسید.
رضایی تاکید کرد: هدف ما در هیئت دو ‌و‌ میدانی استان قم این است که علاوه بر تلاش برای موفقیت در بخش قهرمانی، در بخش همگانی نیز جزو هیئت‌های تاثیرگذار در راستای توسعه ورزش همگانی و جذب مردم به ورزش باشیم.
وی تاکید کرد: هدف ما این است که با برگزاری مسابقات مختلف در هر دو بخش همگانی و قهرمانی، زمینه جذب بیشتر مردم به فضاهای ورزشی را فراهم آورده و اهمیت ورزش برای همه اقشار جامعه اطلاع‌رسانی شود و مهم‌تر از همه در کنار سایر مردم و مسئولان استان قم این روز بزرگ همیشه در خاطره‌ها جاودان بماند.
دبیر هیئت دو ‌و‌ میدانی استان قم اظهار کرد: ورزش به دلیل نقش تاثیرگذاری که در سلامت روح و جسم دارد در دنیای امروز باید جزئی از زندگی مردم باشد زیرا با پیشرفت تکنولوژی تحرک و فعالیت‌های بدنی کاهش یافته است و بسیاری از بیماری‌ها نیز ناشی از کم تحرکی بین افراد مختلف ایجاد می‌شود.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول