اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرپرست اداره ارشاد فردوس خبر داد:

راهیابی نمایش "اتوبوس" از فردوس به جشنواره بین‌المللی فجر

خبرگزاری فارس: سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان فردوس از راهیابی نمایش "اتوبوس" از شهرستان فردوس به جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر خبر داد.

راهیابی نمایش "اتوبوس" از فردوس به جشنواره بین‌المللی فجر
علیرضا ایمانی‌دوم امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در فردوس اظهار داشت: بیست و سومین جشنواره تئاتر منطقه‌ای با معرفی برگزیدگان و درخشش نمایش اتوبوس از فردوس در تالار فرهنگ یزد به کار خود پایان داد.
وی افزود: پس از برگزاری پنجمین جشنواره تئاتر استان خراسان جنوبی به میزبانی شهرستان فردوس، نمایش اتوبوس به کارگردانی حسین ابراهیمی به عنوان تنها اثر برگزیده برای معرفی به جشنواره فجر انتخاب شد.
ایمانی‌دوم تصریح کرد: گروه نمایش اتوبوس به کارگردانی حسین ابراهیمی همراه با 10 نفر بازیگر و همچنین عوامل صحنه به مدت چهار روز در جشنواره تئاتر منطقه‌ای در استان یزد حضور یافت.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس یادآور شد: در این جشنواره رتبه نخست کارگردانی و نمایش‌نامه‌نویسی به حسین ابراهیمی کارگردان نمایش اتوبوس از شهرستان فردوس تعلق گرفت.دیپلم افتخار، مبلغ پنج میلیون ریال برای کارگردانی و پنج میلیون ریال برای نمایش نامه نویسی به حسین ابراهیمی و همچنین مبلغ 10 میلیون ریال برای خلاقیت فردی به گروه نمایش اتوبوس از شهرستان فردوس اهدا شد.
ایمانی‌دوم از حضور نمایش اتوبوس به عنوان تنها اثر برگزیده استان خراسان جنوبی در سی‌امین جشنواره تئاتر بین‌المللی فجر خبر داد و افزود: حسین ابراهیمی استاد برجسته تئاتر شهرستان فردوس است که تاکنون در جشنواره های متعدد حضور داشته و مقام های بسیاری را کسب کرده است.
سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی فردوس به حضور نمایش ملاقات شنل قرمزی با گرگ بدجنس به کارگردانی حسین ابراهیمی در جشنواره تئاتر کودک و نوجوان همدان اشاره کرد و یادآور شد: در این جشنواره مجید ابراهیمی به عنوان بازیگر اول مرد برگزیده شد.
انتهای پیام/خ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول