اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان:

ورزشکاران ایرانی پرچمداران اخلاق و جوانمردی هستند

خبرگزاری فارس: مدیرکل اداره ورزش و جوانان استان کردستان با اشاره به اهمیت وجود اخلاق در ورزش، از ورزشکاران ایران اسلامی به عنوان پرچمداران اخلاق و جوانمردی در طول تاریخ نام برد.

ورزشکاران ایرانی پرچمداران اخلاق و جوانمردی هستند
به گزارش خبرگزاری فارس از سنندج، فرهاد عبداللهی شامگاه دوشنبه در همایش اخلاق و راهبردهای اسلامی در سالن اجتماعات اداره‌کل ورزش و جوانان کردستان، اظهار داشت: در راستای سفر مقام معظم رهبری به استان کردستان بستر مناسب و خوبی را برای ورزش کردستان به‌خصوص در بعد همگانی به وجود آمد.
وی در ادامه افزود: با توجه به شور، نشاط و استقبال مردم از ورزش‌های همگانی، می‌توان گفت، کردستان پیشرفت چشمگیری در این راستا داشته است و امیدوارم در آینده شاهد حضور بیش از اینها در این زمینه باشیم.
عبداللهی خاطرنشان کرد: در حال حاضر اداره‌کل ورزش و جوانان و ورزشکاران با اقتدار از ورزش کشورمان دفاع می‌کنند و همیشه برای کسب مقام‌های قهرمانی و به اهتزاز درآمدن پرچم کشور عزیزمان یک لحظه غافل نشده‌اند.
به گفته وی، برای رسیدن به مقام‌های قهرمانی، ورزشکاران باید اخلاق، رفتار و معنویت در اخلاق ورزشی همراه با مردانگی و جوانمردی را داشته باشند، تا همچنان ورزشکاران کردستان و ایران سرآمد و از آنان به عنوان الگوهایی در جامعه یاد ‌کنند.
مدیرکل ورزش و جوانان استان کردستان با بیان اینکه ورزشکاران باید همیشه خود را با اخلاق و رفتارهای پسندیده نشان دهند، اعلام کرد: مربیان و نیرو‌های فعال و دلسوز ورزشی باید پیش از آموزش‌های مهارتی، تکنیکی و افزایش فعالیت‌های جسمانی همچون سرعت، قدرت و چابکی به ورزشکاران، باید رعایت اصول اخلاق و اخلاق ورزشی چه در موقع پیروزی و چه در موقع باخت را سرلوحه کار آموزش خود قرار دهند.
وی در ادامه یادآورشد: تاکنون 396 مدال رنگارنگ در رده‌های مختلف بین‌المللی، کشوری و غیره توسط ورزشکاران استان کردستان در سال جاری کسب شده است.
عبداللهی در پایان خاطرنشان کرد: همچنین در طول تاریخ همیشه آقایان و بانوان ورزشکاران کشورمان همچون پوریای ولی و پهلوان تختی پرچمداران اخلاق و جوانمردی بوده‌ و هستند.      
این برنامه توسط سازمان بسیج ورزشکاران و اداره‌کل ورزش و جوانان استان کردستان در سالن آمفی تئاتر این اداره با حضور جمعی از ورزشکاران، روسای هیئت‌های ورزشی و مسئولین ورزش استان برگزار شد.
انتهای پیام/م20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول