اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

رئیس شورای باشت:

مسئولان استانی فکری به حال سیل‌بردگی اراضی باشت کنند

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی باشت با بیان این‌که هر ساله قسمت زیادی از اراضی کشاورزی این شهرستان بر اثر سیل‌بردگی تخریب می‌شود، گفت: مسئولان استانی فکری به حال سیل‌بردگی اراضی باشت کنند.

مسئولان استانی فکری به حال سیل‌بردگی اراضی باشت کنند
سیدعنایت‌الله حسینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار کرد: این شهرستان یکی از مناطق مهم و استراتژیک برای کشت انواع محصولات کشاورزی در استان کهگیلویه و بویراحمد است.
وی گفت: باشت با اندک توجهی می‌تواند به قطب کشاورزی استان تبدیل شود که این امر مستلزم در نظر گرفتن بودجه و امکانات کافی است.
رئیس شورای اسلامی شهر باشت کشاورزی را بهترین راه برای ایجاد شغل در این شهرستان دانست و عنوان کرد: از گذشته مردم مناطق مختلف این شهرستان در کشاورزی دارای تبحر و پشتکار بوده‌اند که برای احیاء آن می‌توان با تعامل سازنده مردم و مسئولان گام‌های موثری برداشت.
وی با قدردانی از زحمات خدمتگزاران مردم در این استان و شهرستان باشت به ویژه در حوزه کشاورزی تصریح کرد: مسئولان استانی توجه داشته باشند که هر ساله بسیاری از زمین‌های مرغوب کشاورزی این منطقه بر اثر سیل‌گرفتگی از بین می‌روند.
حسینی گفت: با آغاز بارندگی‌های هر ساله و طغیان رودخانه فصلی، قسمتی از اراضی روستاهای آبدگاه تا سراب‌بیز و قسمتی از اراضی باشت و روستاهای بخش بوستان تا مسیر چم‌بلبل و رودخانه پل بریم و رودخانه زهره دچار سیل‌گرفتگی شده و موجب تخریب صدها هکتار از اراضی مرغوب منطقه اعم از آبی‌کار و دیم‌کار می‌شود.
وی عنوان کرد: مسئولان مربوطه باید تدبیر لازم را برای تامین اعتبار در راستای چاره‌جویی برای حفظ بخش کشاورزی این شهرستان به‌عمل آوردند.
این مسئول افزود: مصوبات شورای اسلامی روستاها و همچنین شورای اسلامی این شهرستان و درخواست‌های مکرر مردم و کشاورزان در طول چند‌ سال گذشته تاکنون اثربخش نبوده که امیدواریم مسئولان استانی با رویکرد عادلانه خود این معضل بزرگ را که ضربه بر پیکره کشاورزی باشت است، به‌گونه‌ای برطرف کنند.
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول