اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار بهمئی:

سیل بهمئی تلفات جانی نداشته است

خبرگزاری فارس: فرماندار بهمئی گفت: تاکنون و تا صبح امروز گزارشی مبنی بر تلفات جانی در سیل بهمئی ارائه نشده است.

سیل بهمئی تلفات جانی نداشته است
سید محمد ظاهرسیاوش امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج با بیان اینکه بارندگی همچنان در  شهرستان بهمئی ادامه دارد، اظهار داشت: البته شب گذشته تا حدودی از شدت بارندگی کاسته شد اما، هم اکنون بارش به مانند روز قبل ادامه دارد.
فرماندار بهمئی با بیان اینکه مسئولان عالی استانی هم اکنون برای رصد آخرین وضعیت سیل این شهرستان در بهمئی به سر می‌برند ابراز داشت: دستگاه‌های خدمات‌رسان نیز در آماده‌باش کامل هستند تا در اولین فرصت با ترمیم شبکه‌های آسیب دیده آب و برق شرایط عادی را به این شهرستان برگردانند.
فرماندار بهمئی با بیان اینکه ارتباط مرکز این شهرستان صبح امروز با برخی روستاها ایجاد شده است تصریح کرد: بر اساس گزارش‌ها تاکنون تلفات جانی در این شهرستان نداشته‌ایم اما، با وضعیت موجود و ادامه بارش‌ها امکان بروز هرگونه تلفات و خساراتی وجود دارد.
وی به وضعیت بحرانی برخی شهرستان‌های همسایه بهمئی از جمله بهبهان در استان خوزستان اشاره کرد و گفت: فرماندار این شهرستان در تماس تلفنی با درخواست کمک از ما از تلفات و خسارات گسترده در این شهرستان خبر داده است.
انتهای پیام/ح20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول