اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مربی تیم فوتبال داماش گیلان:

ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم

خبرگزاری فارس: مربی تیم فوتبال داماش گیلان گفت: با توجه به غیبت محمد آبشک و عباس آقایی بازیکنان تیم داماش در دیدار با ذوب‌آهن اصفهان، این تیم را شکست می‌دهیم.

ذوب‌آهن را شکست می‌دهیم
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، افشین ناظمی عصر دوشنبه در نشست خبری قبل از دیدار داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان، اظهار داشت: داماش در وضعیت خوبی قرار دارد و تلاش می‌کنیم با حمایت تماشاگران پرشور رشتی در مقابل تیم صاحب نام اصفهانی هر سه امتیاز بازی را کسب کنیم.
وی با بیان اینکه دو بازیکن خوب و فنی داماش را به دلیل سه اخطاره بودن در اختیار نداریم، افزود: محمد آبشک و عباس آقایی در دیدار مقابل ذوب آهن غایب هستند.
مربی داماش گیلان با اشاره به بر رقابت دو تیم اصفهانی در لیگ برتر گفت: تساوی برای هر دو تیم نتیجه قابل قبولی نیست و هدف ما طبق تمریناتی که انجام داده‌ایم شکست ذوب‌آهن در خانه و کسب سه امتیاز است.
وی تصریح کرد: امیدواریم در دیدار با ذوب‌آهن مسائل فنی تعیین کننده باشد و این دیدار به دور از حاشیه و با شادمانی هواداران گیلانی به پایان رسد.
ناظمی با بیان اینکه بازی سختی را تجربه می‌کنیم، ابراز داشت: بازیکنان داماش تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته‌اند و در حال حاضر تنها به شکست تیم ذوب‌آهن اصفهان در خانه فکر می‌کنند تا با کسب سه امتیاز این بازی، جایگاه ‌تیم در جدول را ارتقا بخشیم.
به گفته وی، ابراهیم قاسم‌پور به دلیل حضور در نشست آنالیز با بازیکنان داماش نتوانست در این نشست حضور یابد.
 
* رحیمی و مهدوی‌کیا بال‌های موفقیت داماش هستند
بازیکن داماش گیلان نیز در این نشست با اشاره به مولفه‌های موفقیت داماش در هفته‌های گذشته گفت: تمام بازیکنان، کادر فنی و هواداران در موفقیت داماش سهیم بودند و ابوذر رحیمی و مهدی مهدوی‌کیا بال‌های موفقیت داماش هستند.
علیرضا نظیف‌کار اذعان داشت: تیم ذوب‌آهن فوتبال خوبی را ارائه می‌دهد و داماش نیز تیم دست و پا بسته‌ای نیست و به کسب سه امتیاز این دیدار امیدواریم.
به گزارش فارس، دیدار تیم‌های داماش گیلان و ذوب آهن اصفهان در چارچوب هفته چهاردهم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 15 و 15 دقیقه بعدازظهر روز سه‌شنبه یکم آذر ماه در ورزشگاه شهید عضدی رشت برگزار می‌شود.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول