اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در صورت پیروزی مقابل پرسپولیس؛

داماش 15 میلیون تومان جایزه می‌گیرد

خبرگزاری فارس: رئیس هیئت فوتبال گیلان گفت: در صورت پیروزی داماش مقابل تیم پرسپولیس از طرف استاندار گیلان در مجموع 15 میلیون تومان جایزه به کادر فنی داماش پرداخت می‌شود.

داماش 15 میلیون تومان جایزه می‌گیرد
غلامعلی الماس‌خاله امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در رشت با اشاره به وضعیت بارندگی هوا و دیدار دو تیم داماش و پرسپولیس در ورزشگاه 15 هزار نفری سردار جنگل رشت اظهار داشت: برای لغو مسابقه باید داور تشخیص دهد ولی بارندگی مانع از انجام این مسابقه نمی‌شود مگر اینکه هوا طوفانی شود.
وی درباره سرویس‌دهی هواداران فوتبال دو تیم، بیان داشت: از ساعت 12 ظهر امروز در میدان انتظام رشت 50 دستگاه اتوبوس شهری برای سرویس دهی هواداران آماده هستند.
رئیس هیئت فوتبال گیلان به وضعیت بلیت فروشی این مسابقه اشاره کرد و افزود: از ساعت 10.5 صبح امروز بلیت فروشی در ورزشگاه سردار جنگل رشت انجام می‌گیرد و از ساعت 12 ظهر امروز درب‌های ورزشگاه به روی تماشاگران باز می‌شود.
وی از هواداران دو تیم خواست در ورزشگاه سردار جنگل رشت تنها تیم خود را تشویق کنند و از هرگونه بی‌احترامی نسبت به تیم مقابل بپرهیزند.
الماس‌خاله درباره پاداش تیم داماش، خاطرنشان کرد: در دیدار حضوری که با مهدی سعادتی استاندار گیلان داشتیم ایشان قول دادند در صورت پیروزی مقابل تیم پرسپولیس به 30 نفر از کادر فنی داماش هر نفر مبلغ 500 هزار تومان پاداش دهند که در مجموع 15 میلیون تومان برای داماش در نظر گرفته شده است.
به گزارش فارس، تیم‌های فوتبال داماش گیلان و پرسپولیس تهران در هفته دوازدهم رقابت‌های فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور، بعد از ظهر امروز شنبه هفتم مهر جاری از ساعت 15.30 دقیقه در ورزشگاه سردار جنگل رشت به مصاف هم می‌روند. 
داوری این مسابقه را محسن ترکی با کمک‌های حسن کامرانی‌فر و بابک داوری به‌عهده دارند و حسین زرگردآور داور چهارم این بازی است.
تیم فوتبال داماش گیلان با کسب 15 امتیاز در رده هشتم و پرسپولیس تهران با کسب 13 امتیاز در رده 11 جدول 18 تیمی لیگ برتر فوتبال کشور جام خلیج فارس قرار دارند.
در حال حاضر هوای گیلان به ویژه رشت به شدت بارندگی و همراه با کاهش چشمگیر دما است و طبق اعلام هواشناسی در هنگام بازی دو تیم مذکور بارندگی ادامه دارد.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول