اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس:

دولت شکاف‌های اقتصادی و جغرافیایی را پر کرد

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استانداری فارس گفت: دولت نهم و دهم دو شکاف اقتصادی و جغرافیایی را پر کرد.

دولت شکاف‌های اقتصادی و جغرافیایی را پر کرد
به گزارش خبرگزاری فارس از لارستان، یحیی صادقی عصر امروز در جلسه شورای اداری شهرستان لارستان اظهار داشت: موقعیت جمهوری اسلامی ایران در عرصه‌های گوناگون از جمله در علم و فناوری با هیچ دوره‌ای قابل مقایسه نیست.
وی افزود: پیشرفت در هوا و فضا، نانو تکنولوژی، سلول‌های بنیادی و انرژی هسته‌ای شروع تازه جهش علمی کشور است و عزم و اراده و هوش ایرانی باعث می‌شود تا در عین حال تحریم‌ها اتفاق‌های علمی بزرگی برای ما رخ دهد.
صادقی تصریح کرد: بیداری اسلامی در کشورهای اسلامی الگویی بوده که از کشور اسلامی ایران صادر شده است و روزی که امام خمینی (ره) فرمودند انقلاب باید صادر شود، ما ارزش این جمله را نمی‌دانستیم.
این مسئول اضافه کرد: غربی‌ها سخنان امام را خوب متوجه شدند و امروز در کشورهای اسلامی افریقا و خاورمیانه و حتی در سطح کشورهای غیراسلامی بیداری اسلامی و بیداری مستضعفان را شاهد هستیم.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس افزود: تحرکات و تهدیدهای چند روز اخیر کشورهای استکباری سیاستی نخ‌نما بود که مورد پذیرش افکار عمومی جهان قرار نگرفت.
صادقی با اشاره به انتخابات آتی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: ما انتخابات مهمی را پیش رو داریم، چراکه نخستین انتخابات بعد از فتنه سال 88 است.
این مسئول ادامه داد: از کاخ سفید گرفته تا اروپا و پایگاه‌های آنان در منطقه همگی مدیریت فتنه را در دست داشتند اما اقتدار و بصیرت مقام معظم رهبری مانند آبی بر آتش فرو ریخت و اجازه نداد که این فتنه مانند بسیاری از کشورهای بلوک شرق به یک انقلاب رنگین مبدل شود.
وی بیان کرد: سه شاخصه اصلی در عرصه انتخابات ایران اسلامی همواره مشاهده شده، نخست سلامتی انتخابات در ایران که قابل قیاس با هیچ کجای دنیا نیست، دوم مشارکت مردمی و سومین مسئله نیز تعدد انتخابات برگزار شده در کشور است.
مدیرکل سیاسی، انتخابات و تقسیمات کشوری استانداری فارس اضافه کرد: در انتخابات مجلس شورای اسلامی قریب به اتفاق امور به صورت مکانیزه و رایانه‌ای انجام می‌شود که بسیاری از خطاهای چشمی و انسانی را حذف می‌کند.
صادقی ابراز داشت: حق نداریم در جایگاه اداری و سازمانی خودمان به نفع یا به ضرر کاندیدایی اقدامی بکنیم و فرمانداران نیز باید دقت کنند و هر کس که از هیئت‌های اجرایی و شورای نگهبان مجوز حضور در انتخابات گرفت از نظر ما به عنوان مجری در انتخابات محترم است.
وی با اشاره به همراهی عوامل دست‌نشانده داخلی با دشمنان ملت در خارج از کشور گفت: در خارج از کشور تلاش می‌کنند تا مشارکت مردمی در انتخابات کاهش یافته و در سلامت انتخابات نیز تشکیک ایجاد کنند و در داخل نیز عوامل دست‌نشانده سعی می‌کنند با ایجاد اختلافات قومی و نژادی و بزرگنمائی مشکلات و ترور شخصیت‌های ملی و مردمی و سیاه‌نمائی علیه اقدامات دولت و نظام، اهداف دشمنان به نحوی دنبال شود.
صادقی در ادامه تصریح کرد: این در حالی است که در سال‌های اخیر دو اتفاق مهم افتاد و دولت نهم و دهم دو شکاف را پر کرد، نخست شکاف اقتصادی که در جای جای ایران اسلامی با اجرای طرح‌های کلان اقتصادی و عمرانی این موضوع تا حدود بسیاری مرتفع شد.
وی افزود: مورد بعدی نیز رفع شکاف جغرافیایی بود که با سفرهای چند باره رئیس جمهور و هیئت دولت و وزرا و استانداران به دورترین نقاط کشور و با مراوده همیشگی فرمانداران و سایر مسئولان با مردم این مسئله نیز حل شد.
انتهای پیام/ص20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول