اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان تاکید کرد:

آموزش مهارت‏های زندگی به صورت فراگیر به افراد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان بر لزوم آموزش مهارت‏های زندگی در افراد به صورت مستمر و فراگیر در پیشگیری از اعتیاد در جامعه تاکید کرد.

آموزش مهارت‏های زندگی به صورت فراگیر به افراد
به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان، عباس رهی عصر امروز در همایش پیشگیری از اعتیاد در سمنان گفت: یکی از راه‏های دشمنان برای ضربه‏زدن به انقلاب، توزیع و پخش مواد مخدر بوده و در این راستا، آموزش مهارت‏های زندگی در افراد به صورت مستمر و فراگیر در پیشگیری از اعتیاد جوانان در این خصوص ضروری است.
استاندار سمنان افزود: آموزش باید از خانواده‏‏ها آغاز شود و همه دستگاه‏ها و مردم برای آموزش همگانی تلاش کنند.
وی همچنین ایجاد رفاه اجتماعی، اشتغال پایدار را یکی دیگر از راه‏های مهم در پیشگیری از اعتیاد عنوان کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان هم در این همایش گفت: عصر حاضر عصر عصیان‏های اجتماعی بوده و آموزش افراد برای زیست سالم و آموزش مهارت‏های زندگی از نیازمندی‏های افراد ضروری است.
علیرضا خلخالی اعتیاد را یک تهدید خطرناک برای اجتماع عنوان و تصریح کرد: خانواده‏ها باید بدانند که این تهدید پشت در خانه آنها قرار گرفته است و فقیر و غنی نمی‏شناسد؛ پس باید مراقب فرزندان خود باشند.
خلخالی با اشاره به حضور افغانستان در همسایگی ایران به عنوان بزرگ‏ترین مکان کشت مواد مخدر و تبلیغات فراوان سایت‏های اینترنتی در مورد مصرف مخدرهای صنعتی، افزود: با توجه به این شرایط، تنها مقابله با توزیع مواد مخدر کارساز نیست؛ زیرا هرگز نمی‏توان با 100 درصد عرضه مقابله کرد.
معاون سیاسی امنیتی استاندار سمنان گفت: 20 سازمان مردم نهاد در زمینه‏های فرهنگی در استان سمنان فعال هستند که 15 مورد از آنها به صورت تخصصی در زمینه مبارزه با اعتیاد فعالیت دارند.
انتهای پیام/صا30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول