اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

معاون استاندار کرمانشاه:

مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه با جدیت دنبال شود

خبرگزاری فارس: معاون برنامه‌ریزی استاندار کرمانشاه گفت: سفر رهبر معظم انقلاب به کرمانشاه پر از خیر، برکت بود و مصوبت این سفر باید با جدیت دنبال شود چرا که اجرایی شدن مصوبات آن بی‌شک بسیاری از مشکلات‌ استان را حل می‌کند.

مصوبات سفر رهبری به کرمانشاه با جدیت دنبال شود
به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، عبدالمجید واحدی ‌در نشست خبری اظهار کرد: بر خود واجب می‌دانیم که مصوبات سفر مقام معظم رهبری و سفرهای استانی رئیس جمهور به استان کرمانشاه را تا رسیدن به نتیجه مطلوب، توسعه و آبادانی استان پیگیری جدی کنیم.
وی با تاکید بر اجرایی شدن مصوبات سفر رهبری تصریح کرد: دستگاه‌ها موظف هستند مصوبات را تا رسیدن به نتیجه پیگیری کنند تا انجام پروژه‌ها در استان سرعت لازم را به خود بگیرد.
معاون استاندار کرمانشاه گفت: مصوبات اخیر سفر رهبری و دولت برخی در زمینه تقویت اعتبار پروژه‌ها در سال 90 و برخی نیز مربوط به اختصاص تسهیلات برای استان بود که لازم است دستگاه‌ها طرح‌های خود را آماده ارائه کنند تا با رسیدن تسهیلات بتوان نسبت به جذب اعتبار اقدام کرد.
واحدی خاطرنشان کرد: در استان کرمانشاه بحث بیکاری به طور جدی مطرح است که برای رفع این معضل باید نهایت تلاش خود را بکنیم و در این زمینه مصوبات خوبی مطرح شد که اگر در اجرایی شدن آن تلاش کنیم خواهیم توانست با این معضل مبارزه کنیم.
معاون استاندار کرمانشاه در ادامه به بحث آموزش در سطح دانشگاه‌ها و مراکز فنی و حرفه‌ای اشاره کرد و از این مراکز خواست در ارائه سرفصل‌های آموزشی خود تجدیدنظر کرده و با آموزش‌های کاربردی‌تر نیازهای استان در امر صنعت و به طور کلی توسعه را رفع کنند.
واحدی در پایان سفر رهبری را به استان پر خیر و برکت ارزیابی کرد و این سفر را دارای مصوبات خیلی ارزشمند برای استان دانست که پیگیری جدی و اجرایی کردن آنها موجب شکوفایی استان خواهد شد.   
انتهای پیام/ج20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول