اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده ولی فقیه در گیلان:

آرمان بسیج برای مردم تبیین شود

خبرگزاری فارس: نماینده ولی فقیه در گیلان خواستار تبیین آرمان بسیج برای مردم شد و گفت: راه بسیج توسط امام (ره) برای ملت ایران باز شده است.

آرمان بسیج برای مردم تبیین شود
به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، آیت‌الله زین‌العابدین قربانی ظهر امروز در دیدار با بسیجیان نخبه گیلان با تبریک فرا رسیدن هفته بسیج اظهار داشت: روح خداشناسی یکی از فطرت‌های قطعی هر انسان است.
وی با بیان اینکه روح خداشناسی در وقت اضطرار و گرفتاری در انسان جلوه می‌کند، افزود: در روزگار علم، صنعت و پیشرفت علوم ظاهری فطرت‌ها به فراموشی رفته و شخصیت و هویت افراد به فراموشی سپرده شده است.
قربانی، امام (ره) را نجات دهنده مردم ایران توصیف کرد و گفت: کسانی که خدا را فراموش می‌کنند هویت و جایگاه خود را از دست می‌دهند.
امام جمعه رشت انقلاب اسلامی را نعمتی بزرگ برای بشریت توصیف کرد و ابراز داشت: آثار انقلاب اسلامی در کشورهای اسلامی و حتی در کشورهای غربی دیده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی افراد را به شخصیت انسانی و هویت خود برگرداند، تصریح کرد: دینداری روح زندگی است.
به گفته قربانی، انسان‌ها با دینداری به آرامش، علم، انصاف، عدالت، مروت، عفت و انسانیت می‌رسند.
نماینده نخست مردم گیلان در خبرگان رهبری با تاکید براینکه دین با پیشرفت و علم منافات ندارد، خاطرنشان کرد: بسیج در عرصه‌های مختلف علمی دارای پیشرفت‌هایی بوده و این پیشرفت هر روز متعالی می‌شود.
وی ادامه داد: بسیجیان جبهه‌های جهل را در نوردیدند و دنیا را به حیرت واداشتند.
قربانی خواستار تبیین آرمان بسیج برای مردم شد و افزود: راه بسیج توسط امام (ره) برای ملت ایران باز شده است.
نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه دنیای غرب با منحرف کردن شخصیت واقعی انسان‌ها فطرت افراد را به فراموشی سپرده است، اذعان داشت: انقلاب اسلامی و بسیج انسان‌ها را به هویت خود توجه داده است.
وی تصریح کرد: انسان‌ها با پیدا کردن هویت خود در مقابل استکبار جهانی می‌ایستند.
 
* بسیج پاسخگوی نیازهای انقلابی کشور است

فرمانده سپاه قدس گیلان نیز در این دیدار بسیج را یکی از ضرورت‌های بسیار اساسی انقلاب عنوان کرد و گفت: بسیج با گسترش در کشور پاسخگوی نیازها به صورت انقلابی و جهادی است.
هامون محمدی با اشاره به اینکه مقام معظم رهبری گستره فعالیت بسیج را مشخص کرده‌اند، افزود: بسیج در تمام فعالیت‌ها می‌تواند ورود کند.
وی حضور بسیج را مشارکت مردم در تمام عرصه‌ها نامید و یادآور شد: دشمنان به فکر جدایی مردم از نظام بودند و بسیج در حال حاضر نقش حلقه واسط بین مردم و نظام را ایفا می‌کند.
محمدی با تاکید براینکه بسیج در پیشبرد اهداف انقلاب اسلامی موثر است، ابراز داشت: فعالیت‌های بسیج باید در سایه ولایت ارتقا یابد.
فرمانده سپاه قدس گیلان شهامت و شجاعت بسیجیان در دوران جنگ را سبب حرکت روبه جلو در بسیاری از عرصه‌ها خواند و اذعان داشت: بسیج قدرت بازدارندگی و ملی کشور را بالا برده است.
انتهای پیام/صا10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول