اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی خبر داد:

پیش بینی 716 صندوق رای در خراسان شمالی

خبرگزاری فارس: مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی از پیش بینی 716 صندوق رای برای برگزاری انتخابات مجلس نهم در این استان خبر داد.

پیش بینی 716 صندوق رای در خراسان شمالی
محمد وحیدی امروز در گفت‌وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در بجنورد با اشاره به اینکه این تعداد صندوق به صورت ثابت و سیار پیش بینی شده است، گفت: البته احتمال هرگونه تغییرات در تعداد صندوق‌ها نیز تا زمان برگزاری انتخابات وجود دارد.
مدیرکل سیاسی استانداری خراسان شمالی تعداد صندوق‌های رای گیری در انتخابات دوره قبل در خراسان شمالی را 666 صندوق عنوان کرد.
وی با بیان اینکه هشت کمیته در ذیل ستاد انتخابات خراسان شمالی ساماندهی شده است، اظهار داشت: این کمیته‌ها شامل؛ کمیته امنیتی انتظامی، فناوری اطلاعات، کمیته بودجه، حراست، کمیته ارتباطات و مخابرات، اطلاع‌رسانی و تبلیغات و همچنین کمیته آموزش بوده که مسئولان هر یک از کمیته‌ها مشخص شده‌اند.
وحیدی تصریح کرد: بر همین اساس تمام برنامه‌ریزی‌های لازم برای برگزاری انتخابات پرشور مجلس نهم که قرار است اسفند سال‌جاری برگزاری شود در استان خراسان شمالی در حال انجام است.
وی با بیان اینکه مقدمات برگزاری انتخابات عملاً از سوم دی ماه سال جاری آغاز خواهد شد، گفت: کاندیداها یک هفته فرصت داشته تا برای شرکت در این انتخابات به مراکز ثبت‌نام مراجعه و ثبت‌نام کنند.
استان خراسان شمالی بر اساس آمارهای مقدماتی مرکز آمار 870 هزار نفر جمعیت داشته که در هفت شهرستان سکونت دارند.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول