اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آمل:

سازندگان پارکینگ طبقاتی در آمل حمایت می‌شوند

خبرگزاری فارس: شهردار آمل گفت: کسانی که بخواهند اقدام به ساخت پارکینگ طبقاتی کنند از سوی شهرداری و شورای اسلامی شهر آمل حمایت می‌شوند.

سازندگان پارکینگ طبقاتی در آمل حمایت می‌شوند
به گزارش خبرگزاری فارس از آمل، احمد امیرسلیمانی ظهر امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه تعامل و همکاری شهروندان و رانندگان سطح شهر را مهم‌ترین عامل برطرف کردن ترافیک شهری است، اظهار داشت: شهروندان آملی باید همکاری لازم را با رانندگان سطح شهر داشته و به منظور برطرف کردن مشکلات اساسی ترافیک در راستای ایجاد ترافیک روان و منظم در هسته مرکزی شهر بکوشند.
وی با تاکید بر اینکه خدماتی مثل جمع‌آوری زباله‌ها و پاکیزه نگه داشتن معابر، زیباسازی شهر و روان‌سازی رفت‌و‌آمدهای شهری اکنون از ملزومات زندگی شهری است، گفت: همکاری شهروندان در این زمینه به داشتم شهری سالم کمک‌های موثری می‌کند.
امیرسلیمانی با اشاره به وضعیت ترافیکی در سطح شهر یادآور شد: با افزایش تعداد خودروها و عدم تسهیلات کافی پارکینگ، رانندگان و متقاضیان پارک خودرو مجبور به استفاده از پارک‌ها در حاشیه خیابان می‌شوند.
این مسئول افزود: این مسئله موجب انسداد یک خط عبوری و کاهش ظرفیت معابر و مشکلات عبوری در معابر ورودی و خروج اتومبیل‌ها از پارک شده و از طرفی موجب کاهش ایمنی و افزایش تصادفات نیز می‌شود.
شهردار آمل با بیان اینکه شورای اسلامی شهر آمل با هدف تشویق سرمایه‌گذاران به احداث پارکینگ طبقاتی با این پیشنهاد موافقت کرد، عنوان کرد: بر اساس این مصوبه مالکانی که آمادگی داشته باشند در ملک خود پارکینگ طبقاتی احداث کنند از پرداخت تمام عوارض صدور پروانه معاف می‌شوند.
امیرسلیمانی هدف اصلی اجرای این طرح را تشویق و ترغیب شهروندان به ایجاد پارکینگ طبقاتی در سطح شهر و برطرف کردن مشکلات ترافیکی اعلام کرد و اذعان داشت: با توسعه شهرنشینی و افزایش جمعیت شهری، ارائه خدمات مختلف به ساکنان شهرها ضروری است.
انتهای‌ پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول