اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کانون پرورش فکری باشت خبر داد:

بهره‌مندی 790 دانش‌آموز باشتی از خدمات کانون فکری کودکان

خبرگزاری فارس: مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت از بهره‌مندی 790 دانش‌آموز این شهرستان از خدمات مختلف این کانون خبر داد.

بهره‌مندی 790 دانش‌آموز باشتی از خدمات کانون فکری کودکان
محبوبه ظفری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در باشت اظهار داشت: کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت با هدف کشف و پرورش استعدادها و بر اساس تعالیم تربیت اسلامی برای غنی‌سازی اوقات فراغت کودکان و نوجوانان در طول سال فعالیت می‌کند.
وی با بیان اینکه کودکان 4 تا 16 سال می‌توانند عضو کانون شوند، افزود: این افراد می‌توانند در تمام فعالیت‌های 5 گانه فرهنگی، هنری، اسلامی، ادبی و علمی شرکت کنند.
این مسئول فرهنگی در باشت، کتابخوانی، قصه‌گویی، شعر‌خوانی، کاردستی، معرفی شخصیت‌ها و سرزمین را از جمله فعالیت‌های فرهنگی این کانون معرفی و بیان کرد: نقاشی، سفالگری، خوشنویسی و نمایش عروسکی از فعالیت‌های هنری این کانون محسوب می‌شوند.
ظفری، قصه‌نویسی، شعر، طراحی ادبی و داستان را از فعالیت‌های ادبی این مرکز دانست و عنوان کرد: آموزش قرآن، حدیث، احکام و نجوم جز فعالیت‌های اسلامی و علمی کانون است.
مسئول کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان باشت گفت: هم اکنون بیش از 790 نفر عضو کانون پرورش فکری این شهرستان بوده که از این تعداد 480 نفر پسر و بقیه نیز دختر هستند.
ظفری خاطرنشان کرد: کانون پرورش فکری باشت دارای سالن مطالعه، سالن اجتماعات، کارگاه‌های سفال‌گری، نقاشی و قصه‌گویی است.
وی با بیان اینکه کانون پرورش فکری باشت دارای کتابخانه تخصصی کودکان و نوجوانان است، افزود: در این کتابخانه 9 هزار و 800 جلد کتاب با موضوعات مختلف هنر و سرگرمی، فرهنگی، شعر، داستان، ادبیات فارسی و دینی موجود بوده که کتاب‌ها به اعضا امانت داده می‌شود.
ظفری به برنامه‌های کانون فرهنگی و هنری باشت در هفته کتاب اشاره کرد و عضوگیری رایگان اعضا در کتابخانه کانون، معرفی کتابخوان برتر، برپایی نمایشگاه کتاب به منظور آشنایی کودکان با انتشارات جدید و برگزاری جشن بزرگ کتاب با حضور والدین و دانش‌آموزان را از مهمترین برنامه های هفته کتاب برشمرد.
این مسئول فرهنگی در باشت به کسب مقام دومی این کانون در جشنواره سرود استان اشاره کرد و بیان کرد: در این مسابقات که با شرکت 10 تیم از سراسر استان و با موضوعات آزاد برگزار شد تیم کانون پرورش فکری باشت مقام دوم را از آن خود کرد.
مسول کانون پرورش فکری باشت خاطرنشان کرد: با توجه به فعالیت مدارس در شیفت صبح، کانون پرورش فکری در شش ماهه دوم سال از ساعت 11 صبح تا 17 عصر آماده پذیرش دانش‌آموزان است.
انتهای پیام/ح20   
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول