اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

نامشخص

در شهرری صورت گرفت؛

پایش قند خون 5 هزار نفر از شهروندان جنوب تهران

خبرگزاری فارس: در 66 نقطه از شهرری پایش خون از شهروندان جنوب تهران انجام شد.

پایش قند خون 5 هزار نفر از شهروندان جنوب تهران
امیررضا چایچی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در جنوب استان تهران از پایش قند خون 5 هزار نفر از شهروندان در 66 نقطه این منطقه خبر داد و گفت: همزمان با روز جهانی دیابت 66 ایستگاه تست قند خون در سراهای محله، خانه‌های سلامت، مدارس، مساجد و میادین میوه و تره بار در روز جهانی دیابت برپا شد.
مسئول اداره سلامت شهرداری منطقه 20 با اشاره به اینکه اجرای این طرح موجب بالابردن سطح آگاهی شهروندان در ارتباط با بیماری دیابت می‌شود، خاطرنشان کرد: هفته گذشته اطلاع رسانی لازم به شهروندان از طریق نصب بنر و پلاکارد انجام شد و شهروندان با آگاهی لازم به صورت ناشتا در ایستگاه‌های غربال‌گری قند خون حاضر شدند.
وی بر رایگان بودن تمام خدمات ارائه شده اشاره کرد و اظهار داشت: با اجرای این طرح علاوه بر آنکه شهروندان از وضعیت سلامت خود مطلع شدند، مجموعه‌ای از اطلاعات نیز جمع آوری شده که برای ایجاد بانک اطلاعات بیماری دیابت لازم است.
مسئول اداره سلامت شهرداری منطقه 20 در پایان یاد آور شد: ارائه آموزش‌های شهروندی، توزیع بروشورهای آموزشی و حضور 500 نفر از بیماران دیابتی سطح منطقه در حلقه آبی رنگ دیابت بوستان ولایت از جمله برنامه‌های دیگر اداره سلامت در هفته دیابت بوده است.
انتهای پیام/خ30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول