اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار فیروزکوه:

برف زودهنگام در آمار سرشماری فیروزکوه بی‏تاثیر نبود

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان فیروزکوه گفت: شرایط آب و هوایی و برف زودهنگام در آمار سرشماری شهرستان فیروزکوه بی‏تاثیر نبوده است.

برف زودهنگام در آمار سرشماری فیروزکوه بی‏تاثیر نبود
به گزارش خبرگزاری فارس در شرق استان تهران، سعید افشارنادری بعد از ظهر امروز در گفت‎و‏گو با خبرنگاران با اشاره به طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن اظهار داشت: نتایج سرشماری در اداره امور کشور بسیار مهم و تاثیرگذار است.
وی افزود: در زمینه اجرای سرشماری همه رسانه‏های شهرستان فیروزکوه به خصوص خبرگزاری فارس با ما به خوبی همکاری داشتند و به نحو احسن به مردم اطلاع‏رسانی کردند و بستر و زمینه را برای اجرای این طرح فراهم ساختند که من شخصاً به واسطه این تلاش و زحمات رسانه‏ای از شما تقدیر و تشکر می‏کنم.
وی اضافه کرد: برای اجرای طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن بر اساس برنامه‏ای که تنظیم و ابلاغ شده بود، در نشست‏ها و جلساتی که با اعضای ستاد برگزار شد، برنامه‏هایی را برای این طرح ملی تدارک دیدیم.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: در گام نخست بنا را بر این گذاشتیم که بستر را فراهم و شرایط را مهیا کنیم تا ماموران سرشماری همکاری خوبی با هم داشته باشند.
افشارنادری تاکید کرد: به همین منظور از دو زاویه این موضوع را بررسی کردیم که یکی از لحاظ دستگاه‏های اجرایی و نهادهای دولتی بود و دیگری از باب مردم تا اینکه بتوانیم این بستر و هماهنگی لازم را به وجود آوریم.
وی اظهار داشت: در این زمینه جلسات متعددی برگزار شد که از جمله آنها جلسه شورای اداری و جلسه مشترک اعضای شوراهای روستاها و شهرها و دهیاران بوده است.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: همچنین به همین منظور جلسه‏ای با روحانیت معزز برگزار شد.
افشارنادری ادامه داد: سخنرانی در نماز جمعه، اجرای طرح‏های تبلیغاتی برای انعکاس خبر طرح سرشماری به گونه‏های مختلف همچون اعلام با بلندگو در سطح شهر و حضور در مدارس و جمع اقشار مختلف، برگزاری مصاحبه‏های مطبوعاتی و رسانه‏ای و چاپ و نصب بنرهایی در سطح شهر از دیگر اقدامات صورت گرفته برای اطلاع‏رسانی و روشن‏سازی مردم و جلب مشارکت عمومی مردم و آماده‏سازی بسترهای انجام طرح سرشماری عمومی نفوس و مسکن بوده است.
وی عنوان کرد: مردم همکاری‏های لازم را با ماموران به خوبی داشته‏اند و بدون کمک مردم به هیچ عنوان این طرح تحقق نمی‏یافت که از تمام مردم و خانواده‏های ساکن در شهرستان فیروزکوه قدردانی می‏کنم که در اجرای طرح سرشماری از ما حمایت کردند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه تصریح کرد: اقدام دیگری که در این زمینه باید انجام می‏دادیم، ایجاد هماهنگی بین دستگاه‏های اجرایی بود.
افشارنادری با بیان اینکه سرشماری یک طرح ملی بود و عزم ملی را می‏طلبید، ادامه داد: مسئولان و کارکنان دولتی باید با تلاش و در اختیار قرار دادن نیروها، خودروها و امکانات دیگری که نیاز بود، همکاری می‏کردند تا این طرح با موفقیت انجام شود.
وی تاکید کرد: خوشبختانه دستگاه‏های اجرایی شهرستان فیروزکوه نهایت مساعدت و همکاری را در اجرای طرح سرشماری داشتند.
فرماندار شهرستان فیروزکوه افزود: در زمینه آموزش به ماموران سرشماری با ساز و کارهایی که طراحی شد، سعی کردیم تا بهترین‏ها را انتخاب کنیم.
افشارنادری ادامه داد: خوشبختانه بیشتر افرادی که در اجرای طرح سرشماری با ما همکاری می‏کردند، در مقاطع کاردانی، کارشناسی و کارشناسی‏ارشد در حال تحصیل هستند و دوره‏های آموزش بسیار کاملی برای آنها در نظر گرفته شده بود.
وی ادامه داد: همچنین کارشناسان، بازبینان و بازرسان نظارت‏های مورد نیاز را به خوبی انجام دادند که خود از نقاط مثبت شهرستان فیروزکوه و کارکنان در اجرای این طرح بوده است.
انتهای پیام/آ10
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول