اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی:

3250 واحد مسکن مهر در استان مرکزی تکمیل شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی از دریافت پایان کار 3 هزار و 520 واحد از واحدهای پروژه‌های مسکن مهر در این استان خبر داد.

3250 واحد مسکن مهر در استان مرکزی تکمیل شد
محمدرضا رضافرح امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اراک اظهار کرد: طرح مسکن مهر یکی از مهم‌ترین طرح‌های دولت برای پاسخگویی به نیاز متقاضیان مسکن و جلوگیری از ازدحام تقاضا در بخش مسکن بود که اقدامات اولیه آن سال 86 آغاز و اجرای این طرح در شهرهای کمتر از 25 هزار نفر جمعیت، طبق دستورالعمل موجود به بنیاد مسکن محول شد.
وی تصریح کرد: از زمان اجرای این طرح تاکنون بیش از 154 هکتار زمین به منظور ساخت واحدهای مسکونی اختصاص یافت که با تهیه طرح تفکیکی 2  هزار و 66 قطعه و 4 هزار و 748 واحد در نظر گرفته شد.
مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان مرکزی تعداد قطعات واگذار شده به متقاضیان را 2 هزار و 658 قطعه برشمرد و ادامه داد: 7 هزار و 176 واحد موفق به اخذ پروانه ساختمانی شدند که از این تعداد یک هزار و 935 نفر به منظور دریافت تسهیلات آماده‌سازی به بانک معرفی و یک هزار و 586 نفر موفق به جذب اعتبار شدند.
رضا‌فرح بیان کرد: در بخش تسهیلات ساخت نیز 5 هزار و 934 نفر به بانک معرفی شدند که  5 هزار و 104 نفر موفق به امضا قرارداد و 4 هزار و 800 نفر موفق به اخذ تسهیلات شدند.
به گفته وی از مجموع واحدهای در حال ساخت 5 هزار و 41 مورد در مرحله فوندانسیون، 4 هزار و 902 مورد در مرحله اسکلت‌بندی، 4 هزار و 658 مورد در مرحله سفت‌کاری بوده و 3 هزار و 520 نفر پایان کار دریافت کردند.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول