اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس فدراسیون وزنه‌برداری:

رکورد سنگین‌ وزن برای همیشه به نام ایران شد

خبرگزاری فارس: رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: برای همیشه رکورد سنگین وزن رشته وزنه‌برداری در دنیا و المپیک به نام ایران ثبت شده و پایدار خواهد ماند.

رکورد سنگین‌ وزن برای همیشه به نام ایران شد
حسین رضا‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اردبیل اظهار داشت: مسرت و شادی ما از قهرمانی‌های اخیر بیشتر به این دلیل است که هیچ ورزشکاری دیگر به غیر از سنگین وزن‌های ایران رکورد جهانی و المپیک را نزده و قادر به جابجایی رکورد سنگین وزن رشته وزنه‌برداری نشده‌اند.
وی با ابراز خرسندی از این موضوع که رکوردش را یک وزنه‌بردار ایرانی زده است، بیان داشت: زمانی که رکورد بنده را بهداد سلیمی جابجا کرد نه تنها خوشحال شدم بلکه مسرور  از این موضوع بودم که یک هموطن دیگر توانست مدال طلای سنگین وزن‌های جهان را به دست آورد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری کسب مقام سومی جهان را در رشته وزنه‌برداری یک موفقیت بی‌نظیر و شایسته تقدیر دانست و افزود: از بهمن سال گذشته اردوهای خود را با حضور 18 ورزشکار جوان و نوجوان در شهرهای مختلف به ویژه تهران آغاز کردیم و به صورت مرتب با حضور کادر فنی و مربیان، کار تمرینات را به همراه تقویت روحی و فکری ورزشکاران با جدیت دنبال کردیم به طوری که با شرکت هشت ورزشکار در مسابقات جهانی حاضر شدیم.
این قهرمان اردبیلی با اشاره به کسب شش سهمیه المپیک و به دست آوردن دو مدال طلا، دو نقره و یک برنز در این دوره از مسابقات جهانی، تصریح کرد: برای نخستین بار وزنه‌برداری ایران از لحاظ امتیازی در رتبه سوم و از لحاظ مدال در رتبه دوم قرار گرفت به طوری که دو وزنه‌بردار سنگین وزن ما نیز به رکورد دنیا هجوم بردند.
رضازاده گفت: رکورد‌شکنی سنگین وزن به نام ایرانیان ثبت شده به طوری که بهداد سلیمی در این دوره از مسابقات با کسب مدال طلا و شکستن رکورد جهانی توانست افتخاری همیشگی به دست آورد.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری با اشاره به قهرمانی‌های ورزشکاران قهرمان خطه اردبیل به ویژه انوشیروانی و محمدپور، ابراز داشت: بعد از سه هفته استراحت و ریکاوری، تیم برای حضور در مسابقات المپیک لندن اردوهای مقطعی خود را آماده می‌کند.
وی ادامه داد: قرار است در اردوهای متعددی که تا تابستان سال آینده برگزار می‌کنیم با قدرت تمام در مسابقات المپیک افتخارات جدید و شگفتی‌های نوینی را خلق کنیم.
قهرمان سابق وزنه‌برداری المپیک هدف اصلی از این پهلوانی‌ها و قهرمانی‌ها را خشنود کردن دل مقام معظم رهبری و ملت ایران توصیف کرد و گفت: در المپیک قادر خواهیم بود در کنار ثبت رکوردهای جدید در یک ضرب و دو ضرب گردن‌آویزهای طلا را به ویژه در سنگین وزن به دست آوریم.
انتهای پیام/و۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول